Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

«wrzesień 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 48

ZAPYTANIE OFERTOWE

W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr 48/2018
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia:
„Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych”

Informacje o zamówieniu:

Rodzaj zamówienia: dostawa

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych do stołówki Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Szacunkowe ilości i asortyment produktów określono w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2. Ilości te mogą ulec zmianie. Ostateczna ilość poszczególnych produktów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia i dostarczać przedmiot umowy do magazynu żywnościowego w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie  w sposób sukcesywny w dniu określonym każdorazowo w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia:

Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu

Kryteria oceny ofert:

  • Cena –  80%
  • Czas reakcji na dowiezienie brakujących lub podlegających wymianie produktów –max 10%
  • Termin płatności – max 10%
  • Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający:
  • formularz oferty (załącznik nr 1)
  • formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2)
  • zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 3)

Termin składania ofert: do dnia 10.12.2018r,do godziny 0900

Miejsce składania ofert: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz (sekretariat Dyrektora, pokój nr 205). Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku w godz. od 0700 do 1500

Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 48)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Witkowska
    data wytworzenia: 2018-11-27
  • opublikował: Anna Stanula
    data publikacji: 2018-11-27 13:16
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2018-11-27 13:28

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 201245
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-07-01 11:49

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji