Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 75

ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr PZD 11.252.2.1.2019
Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Utrzymanie drogi rowerowej Toruń – Złotoria - Osiek
 

Informacje o zamówieniu:

  • Rodzaj zamówienia: Usługi (rodzaj zamówienia: roboty budowlane, usługa lub dostawa)
  • Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac związanych z utrzymaniem drogi rowerowej. Droga rowerowa, o łącznej długości 12,63 km, wybudowana została przy współfinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 – 2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Ze względu na zastosowane technologie (masa bitumiczna oraz na odcinkach leśnych nawierzchnia naturalna), do czynności utrzymaniowych należeć będzie: koszenie poboczy, usuwanie chwastów, karczowanie krzaków/gałęzi, uprzątanie z drogi rowerowej oraz punktów odpoczynkowych śmieci, liści oraz kamieni, odśnieżanie, posypywanie mieszanką piaskowo-solną, uzupełnienia wymytych ubytków nawierzchni naturalnej. Częstotliwość wykonywanych prac będzie uzależniona od warunków atmosferycznych oraz decyzji Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu.
    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia: Posiadanie doświadczenia, oraz sprzętu do wykonania usług związanych z utrzymaniem drogi rowerowej – czas reakcji do podjęcia działań od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na wykonanie usługi: 12 godzin (w przypadku utrzymania zimowego 4 godziny).
  • Kryteria oceny ofert: Najniższa cena 
  • Informację o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert: Najniższa cena 100%
  • Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert: Najniższa suma cen jednostkowych – maksymalna ilość możliwa do uzyskania 100 pkt.
  • Termin realizacji zamówienia ze wskazaniem terminów odbiorów/dostaw częściowych (jeśli są one przewidziane): 31.01.2020r.
  • Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający: protokół wykonania zamówienia zgodnego z zakresem zlecenia/ dokument potwierdzający doświadczenie wykonawcy z zakresem zgodnym co do przedmiotu zamówienia.
  • Termin składania ofert: 30.01.2019r.
  • Miejsce składania ofert: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100. Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji (imię nazwisko telefon e-mail) Dariusz Wypych (56) 66-44-775 pzdtorun@wp.pl
  • Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą.

Postępowanie o udzielenie zamówienia  zostaje unieważnione, w przypadku gdy:
a)    cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
b)    nie złożono żadnej ważnej oferty.


Ofertę należy złożyć :
- w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako, „Oferta na zamówienie realizowane w trybie analizy rynku na zadanie pn.: Utrzymanie drogi rowerowej Toruń – Złotoria – Osiek. Ponadto należy wpisać nazwę (firmę) wykonawcy i adres jego siedziby”.
- faksem na numer:
- e-mailem na adres:

Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.

 

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 75)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2019-01-23
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2019-01-23 09:13

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2019-01-23
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2019-01-23 09:13
  • zmodyfikował: Natalia Żochowska
    ostatnia modyfikacja: 2019-02-05 09:25

Protokół postępowania o zamówienie publiczne w trybie analizy rynku nr PZD 11.252.2.1.2019

drukuj (Protokół postępowania o zamówienie publiczne w trybie analizy rynku nr PZD 11.252.2.1.2019)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
    data wytworzenia: 2019-02-05
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2019-02-05 09:27

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 410573
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-07-01 11:49:48

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji