Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącsierpień 2021» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Karta informacyjna SP-132

  1. Nazwa procedury:
    Zaświadczenie w sprawie informacji o objęciu (lub nie) działki (działek) uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzjami, o których mowa w art. 19 ust. 3 ustawy o lasach
  2. Nazwa Wydziału:
    Wydział Środowiska
  3. Podstawa prawna: 
  4. Wymagane dokumenty: 
    • wniosek zgodny z dostępnym poniżej formularzem, podpisany przez właściciela lub współwłaściciela nieruchomości,
    • dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
    • jeżeli wnioskodawca nie jest właścicielem lub współwłaścicielem przedmiotowej nieruchomości należy do wniosku dołączyć dokument potwierdzający interes prawny do występowania o przedmiotowe zaświadczenie.
      Udzielenie pełnomocnictwa przedłożonego we wniosku podlega opłacie skarbowej, z wyłączeniem zstępnych, wstępnych, rodzeństwa i małżonków mocodawcy.
  5. Opłaty: 
    • skarbowa: 17 zł od każdej wnioskowanej działki (jako od każdej dokonanej czynności urzędowej),
    • skarbowa: 17 zł za każde udzielone i przedłożone w podaniu pełnomocnictwo.
      Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku. Opłatę skarbową wnosi się gotówką w kasie Starostwa Powiatowego w Toruniu, lub bezgotówkowo na rachunek: Urząd Miasta Torunia nr konta - 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799. W przypadku przelewu należy przedstawić potwierdzenie jego dokonania.
  6. Termin załatwienia sprawy:
    Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
    Wnioski można składać w godzinach pracy tut. Urzędu, natomiast w przypadku konieczności uzyskania zaświadczenia tego samego dnia, wniosek należy złożyć w poniższych godzinach:
    • Poniedziałek 7:30 – 14:00
    • Wtorek 7:30 – 15:00
    • Środa 7:30 – 14:00
    • Czwartek 7:30 – 14:00
    • Piątek 7:30 – 13:00
  7. Jednostka prowadząca sprawę:
    Wydział Środowiska
    I piętro, pokój 158, tel. 56 662 88 56
  8. Tryb odwoławczy:
    Nie dotyczy
  9. Dodatkowe informacje: 
    • Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
    • Zaświadczenia nieodebrane w ciągu miesiąca od daty wystawienia pozostaną w aktach sprawy.
    • Do osobistego odbioru zaświadczenia niezbędne jest okazanie dokumentu tożsamości.
  10. Formularze do pobrania:
    • Wzór wniosku do pobrania poniżej

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Nitka
    data wytworzenia: 2021-11-19
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-11-22 09:04
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-11-22 09:02

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Nitka
    data wytworzenia: 2022-01-14
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2022-01-17 12:02

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 147184
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-03-03 09:26:18

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji