Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącsierpień 2021» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 49

ZAPYTANIE OFERTOWE
W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr 49/2018

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia:
„Sukcesywna dostawa art. sypkich, przetworów owocowych i warzywnych, tłuszczy i produktów strączkowych ”

Informacje o zamówieniu:

Rodzaj zamówienia: dostawa

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. sypkich, przetworów owocowych i warzywnych, tłuszczy i produktów strączkowych  do stołówki Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Szacunkowe ilości i asortyment produktów określono w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2. Ilości te mogą ulec zmianie. Ostateczna ilość poszczególnych produktów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia i dostarczać przedmiot umowy do magazynu żywnościowego w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie  w sposób sukcesywny w dniu określonym każdorazowo w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia:

Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu

Kryteria oceny ofert:

  • Cena –  80%
  • Czas reakcji na dowiezienie brakujących lub podlegających wymianie produktów –max 10%
  • Termin płatności – max 10%
  • Termin składania ofert: do dnia 10.12.2018r,do godziny 0900

Miejsce składania ofert: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz (sekretariat Dyrektora, pokój nr 205). Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do 15:00

Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 49)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Witkowska
    data wytworzenia: 2018-11-27
  • opublikował: Anna Stanula
    data publikacji: 2018-11-27 13:35
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2018-11-27 14:01

ZMIANA NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 49/2018

ZMIANA  NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 49/2018
W TRYBIE ANALIZY RYNKU
Nazwa zamówienia:
„Sukcesywna dostawa art. sypkich, przetworów owocowych i warzywnych, tłuszczy i produktów strączkowych”

Nr referencyjny nadany sprawie: ZS.KI.334.6.2018.KW

Nazwa i adres Zamawiającego

Powiat Toruński, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń

reprezentowany przez:

Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w osobie – Zbigniewa Piotrowskiego Dyrektora Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz e-mail: k.witkowska@zsgronowo.edu.pl

W Zapytaniu ofertowym nr 13/ZO/R/2018 z dnia 27 listopada 2018 r. w złączniku nr 2 „Formularz asortymentowo-cenowy” Zamawiający wprowadza następujące zmiany:

W kolumnie tabeli „Ilość” wprowadzono szacunkowe ilości towarów objętych dostawą.

Pozostałe zapisy Zapytania ofertowego wraz z załącznikami pozostają bez zmian.

Niniejsza zmiana stanowi integralną część Zapytania ofertowego i jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o przedmiotowe zamówienie.

Zmiana nr 1 Zapytania ofertowego wraz z Załącznik nr 2 po zmianie nr 1 opublikowana została na podmiotowej stronie BIP Zamawiającego https://www.bip.powiattorunski.pl

Załącznik:

  • Załącznik nr 2 po zmianie nr 1.

drukuj (ZMIANA NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 49/2018)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Witkowska
    data wytworzenia: 2018-11-28
  • opublikował: Anna Stanula
    data publikacji: 2018-11-28 13:30
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2018-11-28 13:31

Informacja o wyniku postępowania

drukuj (Informacja o wyniku postępowania)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Witkowska
    data wytworzenia: 2018-12-12
  • opublikował: Anna Stanula
    data publikacji: 2018-12-12 10:38

Metryka

  • opublikował: Anna Stanula
    data publikacji: 2018-11-28 13:38

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 410769
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-07-01 11:49:48

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji