Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Inspektor ds. administracji architetkoniczno - budowlanej

OGŁOSZENIE NR 11
STAROSTA TORUŃSKI
OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO

Inspektora ds. administracji architetkoniczno - budowlanej w Wydziale Architektury i Budownictwa

1. Wymagania niezbędne:
a)    Wykształcenie wyższe - kierunki techniczne (architektura, budownictwo) bądź studia prawnicze,
b)    Min. 5 letni staż pracy (preferowany staż pracy w organach administracji architektoniczno – budowlanej lub nadzoru budowlanego),
c)    Wiedza specjalistyczna: niezbędna: znajomość przepisów Prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowania przestrzennym oraz zagadnień związanych z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
d)    kandydat jest obywatelem Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
e)    kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
f)    kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
g)    nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
a)    Obsługa komputera, znajomość programów: do obsługi poczty elektronicznej, pakietu MS OFFICE
b)    znajomość instrukcji kancelaryjnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej, o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sprawowanie nadzoru i kontroli w zakresie zgodności, stanowiących element projektu budowlanego, projektów zagospodarowania terenu z ustaleniami wynikającymi z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wymaganiami ochrony środowiska,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach: pozwoleń na budowę, zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zatwierdzania projektu budowlanego, pozwoleń na rozbiórkę, przeniesienia pozwolenia na budowę, przeniesienia zgłoszenia, zmian pozwolenia na budowę, niezbędności wejścia na teren sąsiedniej nieruchomości,
- przyjmowanie  zgłoszeń: budowy lub robót budowlanych, dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę, zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych lub ich części, rozbiórki obiektów,
- udzielanie bądź odmowa zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w oparciu o pełnomocnictwo udzielone przez ministra budownictwa,
- udzielanie bądź odmowa zgody na odstępstwo od warunków usytuowania budynków i budowli oraz wykonywania robót ziemnych w sąsiedztwie linii kolejowych i obszaru kolejowego,
- stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,
- potwierdzanie spełnienia wymagań samodzielnego lokalu mieszkalnego dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali,
- potwierdzanie powierzchni użytkowej i wyposażenia technicznego domu jednorodzinnego dla celów dodatku mieszkaniowego,
- prowadzenie spraw w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
a)    Praca będzie wykonywana w Wydziale Architektury i Budownictwa, w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6.
b)    Praca o charakterze biurowym.
c)    Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
d)    Kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne.
e)    Praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.
f)    Wymiar czasu pracy – pełen etat.
g)    Pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260).

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu wyniósł powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
a)    życiorys (CV)
b)    list motywacyjny
c)    dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
d)    oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3  pkt 2 ustawy z dnia 21  listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.),
e)    kwestionariusz osobowy,  
f)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa w terminie do dnia 11 września 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).

 

drukuj (Inspektor ds. administracji architetkoniczno - budowlanej)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maria Makowska
    data wytworzenia: 2018-08-31
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2018-08-31 12:38
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2019-01-03 13:55

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maria Makowska
    data wytworzenia: 2018-08-31
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2018-08-31 12:39

Lista kandydatów

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na wolne stanowisko Inspektor ds. administracji architektoniczno-budowlanej
w Wydziale Architektury i Budownictwa

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  • ŁUKASZ KOZERSKI, zam. w Toruniu

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-09-18
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-09-18 14:16
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2018-09-18 14:43

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-09-18
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-09-18 14:44

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko Inspektor ds. administracji architektoniczno-budowlanej
w Wydziale Architektury i Budownictwa

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan ŁUKASZ KOZERSKI zamieszkały w Toruniu.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan KOZERSKI ŁUKASZ z testu uzyskał 46 punktów na 50 punktów możliwych, a z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał 52 punkty łącznie uzyskując 98 punktów. Wykazał się znajomością przepisów z zakresu: ustawa o samorządzie powiatowym, Kpa, ustawa prawo budowlane, ustawa o zagospodarowaniu przestrzennym, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, wiedzą z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Architektury i Budownictwa.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-09-27
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-10-02 10:08
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2018-10-02 10:13

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-09-27
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-10-02 10:19

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 353279
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-09 12:29:18

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji