Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

INSPEKTOR w Wydziale Architektury i Budownictwa


OGŁOSZENIE NR 2/2019
STAROSTWO POWIATOWE W TORUNIU
UL. TOWAROWA 4-6
87-100 TORUŃ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Inspektor ds. koordynacji spraw związanych z przygotowaniem, wdrażaniem i monitorowaniem działań inwestycyjnych

1. Wymagania niezbędne:
a)    Wykształcenie wyższe magisterskie,
b)    Min. 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem funduszy unijnych dla jednostek samorządu terytorialnego,
c)    Wiedza specjalistyczna:
doświadczenie w obsłudze systemu SL oraz generatorów wniosków aplikacyjnych oraz wniosków o płatność dla funduszy unijnych,
doświadczenie w sporządzaniu studiów wykonalności dla projektów unijnych lub koordynacji w ich sporządzaniu, znajomość problematyki Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT) dla Bydgosko – Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego,
bardzo dobra znajomość aplikacji pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie,
d)    kandydat jest obywatelem Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
e)    kandydat musi posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
f)    kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
g)    nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
a)    dodatkowe: znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych, Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o samorządzie powiatowym,

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa Powiatowego oraz jednostkami organizacyjnymi Powiatu Toruńskiego w procesie przygotowania, pozyskiwania środków i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych dostępnych źródeł finansowania
- realizacja przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych dostępnych źródeł finansowania, których beneficjentem jest Powiat Toruński
- koordynacja i organizacja prawidłowej realizacji projektów inwestycyjnych Powiatu Toruńskiego oraz pełnienie funkcji koordynatora „Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych” dla Powiatu Toruńskiego,
- planowanie i rozliczanie przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł finansowania,
- kontrola realizacji obowiązków wynikających z utrzymania trwałości projektów,
- przyjmowanie, analizowanie i  opiniowanie wniosków składanych do Zarządu przez kierowników jednostek organizacyjnych, w zakresie potrzeb remontowych, modernizacyjnych i inwestycyjnych,
- udział w czynnościach związanych z przygotowaniem i weryfikacją dokumentacji projektowej i budowlanej związanej z realizacją remontów, modernizacji i nowych inwestycji,
- udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej w zakresie robót budowlanych (w zakresie przygotowania STWiOR oraz umów na roboty budowlane czy projektowe) oraz udział w pracach Komisji Przetargowej.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:
a)    Praca będzie wykonywana w  Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6 oraz na spotkaniach i naradach poza Starostwem Powiatowym – wymagana dyspozycyjność i mobilność.
b)    Praca o charakterze biurowym.
c)    Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
d)    Kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne.
e)    Praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.
f)    Wymiar czasu pracy – pełen etat.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu grudniu 2018 wyniósł  6 %.

6. Wymagane dokumenty:
a)    życiorys (CV),
b)    list motywacyjny,
c)    kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d)    oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3  pkt 2 ustawy z dnia 21  listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
e)    kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f)    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.  

*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści:
„Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a  RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:
     Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. koordynacji spraw związanych z przygotowaniem, wdrażaniem i monitorowaniem działań inwestycyjnych w terminie do dnia 28 stycznia 2019.
     
W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
     
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul  Towarowej 4-6.
 
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
1.    Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.

2.    Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl.

3.    Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).

4.    Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

5.    Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

6.    Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).

7.    Mają Państwo prawo do:
1)    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
2)    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3)    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4)    prawo do usunięcia danych osobowych,
5)    prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

8.    Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

9.    Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.

10.    Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne

 

drukuj (INSPEKTOR w Wydziale Architektury i Budownictwa)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-01-17
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2019-01-17 12:55
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2019-02-18 15:21

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-01-17
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2019-01-17 12:57

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NA WOLNE STANOWISKO
Inspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  • KNIEĆ WOJCIECH, zam. w Grębocinie

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-01-29
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-01-29 10:47

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-01-29
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-01-29 10:47

Informacja o wyniku naboru - Inspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO
Inspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan WOJCIECH KNIEĆ zamieszkały w Grębocinie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan WOJCIECH KNIEĆ z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał 79 punktów na 80 punktów możliwych. Wykazał się bardzo dużą znajomością przepisów z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym, Kpa, prawo budowlane, wiedzą dotyczącą Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz wykazał się dużą wiedzą z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Architektury i Budownictwa.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-01-31
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-02-01 13:57

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2019-01-31
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-02-01 13:57

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 350826
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-20 14:31:25

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji