Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Inspektor ds. obsługi finansowej edukacji, kultury i sportu

Ogłoszenie nr 19/2019
Starosta Toruński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. obsługi finansowej edukacji, kultury i sportu
w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowana opinia,
    4. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: administracja, ekonomia,
    5. co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż w administracji publicznej.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość przepisów prawa z zakresu oświaty i funkcjonowania administracji samorządowej: ustawa o samorządzie powiatowym; ustawa o systemie oświaty, ustawa Prawo oświatowe, ustawa o finansowaniu zadań oświatowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa Karta Nauczyciela, ustawa o systemie informacji oświatowej oraz przepisów wykonawczych dotyczących prawa oświatowego, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
    2. umiejętność interpretowania przepisów prawa i ich wykorzystanie w praktyce,
    3. dobra znajomość obsługi komputera w zakresie: oprogramowania Microsoft Office, Internetu, poczty elektronicznej.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Opracowanie planów dochodów i wydatków budżetowych dla działów:
      a. 801 „Oświata i Wychowanie”,
      b. 854 „Edukacyjna Opieka Wychowawcza”,
      c. 921 „Kultura i Ochrona Dziedzictwa Narodowego”,
      d. 926 „Kultura Fizyczna i Sport”.
    2. Opracowywanie rocznych planów finansowych dla poszczególnych Jednostek.
    3. Przygotowanie limitów wydatków budżetowych dla poszczególnych Jednostek.
    4. Opracowanie sprawozdań z wykonania budżetu.
    5. Przygotowanie wniosków do zmian budżetowych.
    6. Ewidencjonowanie zmniejszeń i zwiększeń dochodów i wydatków budżetowych.
    7. Analiza naliczonej subwencji oraz przygotowywanie wniosków o dodatkowe środki w ramach rezerwy subwencji oświatowej.
    8. Przygotowywanie wniosków w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków na zadania oświatowe, kulturalne i sportowe.
    9. Prowadzenia spraw związanych z podpisaniem i rozliczeniem umów (porozumień) w zakresie dodatkowego finansowania zadań z zakresu oświaty, kultury i sportu.
    10. Udzielanie i rozliczanie dotacji budżetowych dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych.
    11. Udzielanie i rozliczanie dotacji budżetowych z Działu 921 „Kultura i Ochrona Dziedzictwa Narodowego” oraz Działu 926 „Kultura Fizyczna i Sport”, w tym przygotowywanie umów, a w szczególności w zakresie udzielanych dotacji dla organizacji pożytku publicznego.
    12. Przygotowywanie analiz i opracowań statystycznych na użytek wewnętrzny Wydziału, Zarządu, Powiatu oraz merytorycznych Komisji Rady Powiatu.
    13. Przygotowywanie zawiadomień budżetowych dla Jednostek i placówek oświatowych.
    14. Analiza wydatków jednostek i placówek oświatowych, w tym w szczególności z wydatków płacowych i pozapłacowych.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    1. miejscem pracy jest Starostwo Powiatowe w Toruniu - Wydział Edukacji i Spraw Społecznych, ul. Towarowa 4-6,
    2. praca o charakterze biurowym,
    3. praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
    4. praca wymaga współpracy z jednostkami organizacyjnymi powiatu toruńskiego oraz instytucjami, organizacjami i innymi podmiotami zewnętrznymi,
    5. praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7:30-15:30, wtorek 7:30-16:30, piątek w godz. 7:30-14:30,
    6. wymiar czasu pracy – 1 etat.
  5. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumienie przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu wrześniu wyniósł mniej niż 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
    4. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
      *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    1. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko inspektora ds. obsługi finansowej edukacji, kultury i sportu” w terminie do 5 listopada 2019 r. do godz. 16:30.
    2. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    3. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
    4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Toruniu, ul. Towarowej 4-6.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl.
  3. Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Cel i podstawy przetwarzania Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  5. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
  7. Mają Państwo prawo do:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych,
    5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  9. Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
  10. Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

drukuj (Inspektor ds. obsługi finansowej edukacji, kultury i sportu)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-10-23
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-10-23 15:16
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2019-11-27 10:26

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-10-23
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-10-23 15:17

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Inspektor ds. obsługi finansowej edukacji, kultury i sportu

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
Inspektor ds. obsługi finansowej edukacji, kultury i sportu
w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  • Marzena Zielińska-Burak, zam. Krobia

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-11-15
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-11-18 10:02
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2019-11-18 10:03

Informacja o wynikach naboru - Inspektor ds. obsługi finansowej edukacji, kultury i sportu

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Inspektora ds. obsługi finansowej edukacji, kultury i sportu
w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Marzena Zielińska-Burak zamieszkała w Krobi.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Marzena Zielińska-Burak z testu uzyskała 34 punkty na 35 punktów możliwych, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 59 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów z zakresu: ustawa o samorządzie powiatowym, Kpa, prawo oświatowe oraz bardzo dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2019-11-19
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2019-11-19 16:12

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 350789
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-20 14:31:25

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji