Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Samodzielny referent ds. ewidencji finansowo-księgowej
Ogłoszenie Nr 3/2020
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Samodzielny referent ds. ewidencji finansowo-księgowej
od dnia 1 kwietnia 2020 roku
- Wymagania niezbędne:
- Wyższe ekonomiczne lub inne + ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub zakresu pokrewnego.
- Udokumentowany co najmniej dwuletni staż pracy (umowa o pracę lub umowa zlecenia na warunkach porównanych do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy; w tym w jednostkach samorządu terytorialnego) ,
- Zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
- Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Jest obywatelem Polski, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
- Wymagania dodatkowe:
Znajomość ewidencji finansowo- księgowej w j.s.t. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów zapewnienie terminowego ściągania należności i rozliczeń spornych oraz spłaty zobowiązań w projektach finansowanych lub współfinansowanych z budżetu UE,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planami finansowymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- dokonywanie terminowych przelewów i poleceń zapłaty w projektach finansowanych lub współfinansowanych z budżetu UE,
- sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych;
- przygotowywanie sprawozdań budżetowych z dokumentacji finansowo-księgowej oraz sprawozdań finansowych,;
- bieżąca kontrola wydatków, kontrola terminowości regulowania zobowiązań
- tworzenie planu kont,
- opracowanie i aktualizacja planów finansowych w danym projekcie,
- przygotowanie dyspozycji zaliczkowych do Zarządu Powiatu Toruńskiego,
- obsługa kontroli zewnętrznych w zakresie finansowej realizacji danego projektu,
- archiwizacja dokumentacji księgowej,
- sporządzenie dokumentacji niezbędnej do rozliczania danego programu.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca będzie wykonywana w Starostwie Powiatowym przy ul. Towarowej 4/6 w Toruniu od dnia 1 kwietnia 2020 roku.
Praca o charakterze biurowym.
Praca przy monitorze ekranowym.
Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Godziny pracy: 7:30 – 15 :30, we wtorki do 16:30, w piątki do 14:30. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2020 wyniósł mniej niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
e) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”. - Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji finansowo- księgowej projektów UE w terminie do dnia 24 lutego 2020 roku.
W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Toruniu na ul. Towarowej 4-6.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
- Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl.
- Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
- Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
- Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
drukuj (Samodzielny referent ds. ewidencji finansowo-księgowej)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2020-02-14
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2020-02-14 13:01
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2020-03-11 13:19
- Ogłoszenie o naborze - Samodzielny referent ds. ewidencji finansowo-księgowej (PDF)(dodano: 2020-02-14 13:02)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2020-02-14
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2020-02-14 13:01
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne - Samodzielny referent ds. Ewidencji finansowo-księgowej
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
Samodzielny referent ds. Ewidencji finansowo-księgowej
w Wydziale Finansowym
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- Dorota Komorek, zam. Toruń
- Wioletta Urbańska, zam. Zławieś Wielka
(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2020-03-03
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2020-03-03 11:31
Informacja o wynikach naboru - Samodzielny referent ds. ewidencji finansowo-księgowej
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Samodzielnego Referenta ds. ewidencji finansowo-księgowej
w Wydziale Finansowym
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Wioletta Urbańska zamieszkała w Złejwsi Wielkiej.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Wioletta Urbańska z testu uzyskała 49 punktów na 58 punktów możliwych, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 50 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazała się dobrą znajomością przepisów z zakresu (ustawa o samorządzie powiatowym, Kpa, ustawa o finansach publicznych) oraz dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.
(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2020-03-06
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2020-03-06 11:30