Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Samodzielny referent ds. ewidencji finansowo-księgowej

Ogłoszenie Nr 3/2020
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Samodzielny referent ds. ewidencji finansowo-księgowej
od dnia 1 kwietnia 2020 roku

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Wyższe ekonomiczne lub inne + ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub zakresu pokrewnego.
    2. Udokumentowany co najmniej dwuletni staż pracy (umowa o pracę lub umowa zlecenia na warunkach porównanych do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy; w tym w jednostkach samorządu terytorialnego) ,
    3. Zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
    4. Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    5. Jest obywatelem Polski, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    Znajomość ewidencji finansowo- księgowej w j.s.t.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
    • zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów zapewnienie terminowego ściągania należności i rozliczeń spornych oraz spłaty zobowiązań w projektach finansowanych lub współfinansowanych z budżetu UE,
    • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planami finansowymi,
    • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
    • dokonywanie terminowych przelewów i poleceń zapłaty w projektach finansowanych lub współfinansowanych z budżetu UE,
    • sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych;
    • przygotowywanie sprawozdań budżetowych z dokumentacji finansowo-księgowej oraz sprawozdań finansowych,;
    • bieżąca kontrola wydatków, kontrola terminowości regulowania zobowiązań
    • tworzenie planu kont,
    • opracowanie i aktualizacja planów finansowych w danym projekcie,
    • przygotowanie dyspozycji zaliczkowych do Zarządu Powiatu Toruńskiego,
    • obsługa kontroli zewnętrznych w zakresie finansowej realizacji danego projektu,
    • archiwizacja dokumentacji księgowej,
    • sporządzenie dokumentacji niezbędnej do rozliczania danego programu.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    Praca będzie wykonywana w Starostwie Powiatowym przy ul. Towarowej 4/6 w Toruniu od dnia 1 kwietnia 2020 roku.
    Praca o charakterze biurowym.
    Praca przy monitorze ekranowym.
    Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
    Godziny pracy: 7:30 – 15 :30, we wtorki do 16:30, w piątki do 14:30.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2020 wyniósł mniej niż 6 %.
  6. Wymagane dokumenty:
    a) życiorys (CV),
    b) list motywacyjny,
    c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
    d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
    e) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    f) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
    *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji finansowo- księgowej projektów UE w terminie do dnia 24 lutego 2020 roku.
    W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa.
    Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Toruniu na ul. Towarowej 4-6.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl.
  3. Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Cel i podstawy przetwarzania
    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  5. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
  7. Mają Państwo prawo do:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych,
    5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  9. Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
  10. Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

drukuj (Samodzielny referent ds. ewidencji finansowo-księgowej)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2020-02-14
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-02-14 13:01
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2020-03-11 13:19

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2020-02-14
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-02-14 13:01

Lista kandydatów spełniających wymogi formalne - Samodzielny referent ds. Ewidencji finansowo-księgowej

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
Samodzielny referent ds. Ewidencji finansowo-księgowej
w Wydziale Finansowym

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  • Dorota Komorek, zam. Toruń
  • Wioletta Urbańska, zam. Zławieś Wielka

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2020-03-03
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-03-03 11:31

Informacja o wynikach naboru - Samodzielny referent ds. ewidencji finansowo-księgowej

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Samodzielnego Referenta ds. ewidencji finansowo-księgowej
w Wydziale Finansowym

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Wioletta Urbańska zamieszkała w Złejwsi Wielkiej.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Wioletta Urbańska z testu uzyskała 49 punktów na 58 punktów możliwych, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 50 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazała się dobrą znajomością przepisów z zakresu (ustawa o samorządzie powiatowym, Kpa, ustawa o finansach publicznych) oraz dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2020-03-06
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-03-06 11:30

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 354012
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-09 12:29:18

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji