Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Podinspektor ds. Informacji i obsługi interesanta

Ogłoszenie Nr 7/2020
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6
87-100 Toruń
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. Informacji i obsługi interesanta

  1. Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie wyższe,
    • co najmniej 2 letni staż pracy zawodowej,
    • kandydat jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
    • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    • kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  2. Wymagania dodatkowe: obsługa komputera, pakietu MS OFFICE, znajomość: struktury starostwa, ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, minimum 3 miesięczny staż pracy w starostwie.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    Do szczegółowego zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracownika na zajmowanym stanowisku należy:
    1. w zakresie udzielania informacji i obsługi interesanta:
       a) udzielanie zainteresowanym wstępnych informacji dotyczących możliwości załatwienia spraw w urzędzie,
       b) udzielanie kompleksowych informacji dotyczących:
        - pracy starostwa,
        - rodzaju, miejscu i trybie załatwiania spraw,
        - struktury organizacyjnej urzędu i merytorycznej właściwości poszczególnych komórek organizacyjnych,
        - udzielanie w miarę możliwości informacji o urzędach gmin, instytucjach i organizacjach pozarządowych działających na terenie powiatu,
       c) udostępnianie interesantom kart usług świadczonych w starostwie,
       d) udzielanie informacji i pomoc w wypełnieniu formularzy a osobom niepełnosprawnym pomoc w załatwieniu spraw w starostwie,
       e) pomoc w logowaniu do systemu rezerwacji Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Toruniu.
    2. wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego, wynikających z bieżących i pilnych potrzeb wydziału lub urzędu.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
     a) praca będzie wykonywana w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
     b) praca o charakterze biurowym,
     c) praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
     d) Stały kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne,
     e) praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.,
     f) wymiar czasu pracy – cały etat.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze był wyższy niż 6 %.
  6. Wymagane dokumenty:
     a) życiorys (CV),
     b) list motywacyjny,
     c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
     d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
     e) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
     f) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
    *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. informacji i obsługi interesanta w terminie do dnia 10 lipca 2020 roku.
    W przypadku ofert wysyłanych pocztą, przesyłanych drogą elektroniczną decyduje data wpływu do starostwa.
    Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

Starosta Toruński
(-) Marek Olszewski

Klauzula informacyjna
Rekrutacja pracowników
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:

Administratorem Państwa danych osobowych będzie Starosta Toruński, Starostwo Powiatowe w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, tel. 56 662 88 88, starostwo@powiattorunski.pl
Inspektorem ochrony danych osobowych jest sekretarz powiatu tel. 56 662 88 88, iod@powiattorunski.pl

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji postępowania rekrutacyjnego na podstawie:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzania rekrutacji oraz ewentualnego zawarcia umowy,
    2. art. 6 ust. 1 lit c oraz art. 10 RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze wynikających m.in. z
       a) art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
       b) ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o pracownikach samorządowych,
    3. art. 9 ust. 2 lit. b RODO w celu wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy,
    4. art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO na podstawie Twojej zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa oraz w przypadku załączenia lub umieszczenia w dokumentach złożonych w czasie rekrutacji szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, do których administrator nie miał podstawy przetwarzania wynikającej z art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
  2. Podanie danych:
    1. jest obowiązkowe, jeżeli odmówisz podania Twoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować celu, jakim jest przeprowadzenie rekrutacji wobec Ciebie,
    2. jest dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa.
  3. Dane osobowe kandydatów zawarte w ofercie pracy, którzy w procesie naboru zakwalifikowali się do etapu końcowej weryfikacji i zostali umieszczeni w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywanie przez okres 3 miesięcy od daty publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeń informacji o rozstrzygnięciu rekrutacji. Dokumenty pozostałych kandydatów mogą być osobiście odebrane przez zainteresowanych w okresie 1 miesiąca po ogłoszeniu wyniku naboru. Po tym czasie będą niszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny. Dane osobowe (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) będą przetwarzane zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. Twoje dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
  4. Twoje dane osobowe administrator może ujawniać odbiorcom, którymi są m.in.:
    podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne, pocztowe oraz sądy, organy ścigania, podatkowe, radcowie prawni, podmioty kontrolujące administratora oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania Twoich danych osobowych, ale wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów. Twoje dane osobowe także będą ujawnione pracownikom i współpracownikom administratora w zakresie niezbędnym do wykonywania przez nich obowiązków. Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne oraz inne wykonujące wyspecjalizowane usługi, jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.
  5. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez administratora masz prawo do:
    1. dostępu do treści Twoich danych;
    2. sprostowania Twoich danych;
    3. usunięcia Twoich danych*, jeżeli:
       a) wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
       b) Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
       c) Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
    4. ograniczenia przetwarzania Twoich danych;
    5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    6. cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
  6. Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
  7. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

*Posiadasz prawo do usunięcia Twoich danych osobowych podanych dobrowolnie

drukuj (Podinspektor ds. Informacji i obsługi interesanta)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Teresa Gryciuk
    data wytworzenia: 2020-06-30
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-07-01 13:40
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2020-08-19 15:22

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Teresa Gryciuk
    data wytworzenia: 2020-06-30
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-07-01 13:42

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor ds. informacji i obsługi interesanta

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
Podinspektor ds. informacji i obsługi interesanta
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. Barbara Sochoń-Kaczmarek, zam. Aleksandrów Kujawski
  2. Agnieszka Dzwonkowska, zam. Toruń
  3. Agnieszka Grodzka, zam. Toruń
  4. Małgorzata Dudek, zam. Unisław
  5. Joanna Tempińska-Bicz, zam. Grębocin

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2020-07-15
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-07-15 15:05

Informacja o wyniku naboru - Podinspektor ds. informacji i obsługi interesanta

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Podinspektor ds. informacji i obsługi interesanta
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich – 1 etat

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Joanna Tempińska-Bicz zamieszkała w Grębocinie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Joanna Tempińska-Bicz z testu uzyskała 19 punktów na 23 punkty możliwe, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 55 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazała się dobrą znajomością przepisów z zakresu: ustawa o samorządzie powiatowym oraz bardzo dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

22.07.2020 r.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2020-07-22
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-07-23 08:10

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 350754
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-20 14:31:25

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji