Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Podinspektor ds. ewidencji kierowców (ogłoszenie nr 2/2021)

Ogłoszenie Nr 2/2021

Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze 
Podinspektor ds. ewidencji kierowców

  1. Wymagania niezbędne:
    a) Wykształcenie wyższe magisterskie
    b) 3 lata pracy w administracji – do stażu pracy wliczany jest okres odbytego stażu absolwenckiego
  2. Wymagania dodatkowe:
    obsługa komputera, pakietu MS OFFICE, znajomość: struktury starostwa, ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, minimum roczny staż pracy w starostwie
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    a) Zadania główne 
    Obsługa bezpośrednia klientów Wydziału, prowadzenie postępowań dotyczących uprawnień do kierowania pojazdami
    b) Zadania pomocnicze 
    Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty elektronicznej, współdziałanie ze stanowiskiem ds. OSK
    c) Zadania okresowe 
    Archiwizacja akt kierowców
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    a) praca będzie wykonywana w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
    b) praca o charakterze biurowym,
    c) praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
    d) Stały kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne,
    e) praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7:30-15:30, wtorek w godz. 7:30-16:30, piątek w godz. 7:30-14:30.,
    f) wymiar czasu pracy – cały etat
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu wyniósł powyżej 6%.
  6. Wymagane dokumenty: 
    a) życiorys (CV), 
    b) list motywacyjny,
    c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
    d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
    e) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    f) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*
    *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. ewidencji kierowców w terminie do dnia 10 maja 2021 r
    W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa.
    Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6. 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl
  3. Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Cel i podstawy przetwarzania
    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 
    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 
  5. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
  7. Mają Państwo prawo do: 
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych,
    5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  9. Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
  10. Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

drukuj (Podinspektor ds. ewidencji kierowców (ogłoszenie nr 2/2021))

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2021-04-27
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-04-27 16:15
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-06-11 09:23

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2021-04-27
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-04-27 16:15

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor ds. Ewidencji Kierowców 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko 
Podinspektor ds. Ewidencji Kierowców 
w Wydziale Komunikacji i Transportu 

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. Magdalena Rajewska, zam. Chełmża
  2. Anita Czerwińska, zam. Dzikowo 

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2021-05-13
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-05-13 14:15

Informacja o wynikach naboru - Podinspektor ds. Ewidencji Kierowców

Informacja o wynikach naboru 
na wolne stanowisko 
Podinspektor ds. Ewidencji Kierowców 
w Wydziale Komunikacji I Transportu 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Magdalena Rajewska zamieszkała w Chełmży
Uzasadnienie dokonanego wyboru: 
Pani Magdalena Rajewska z testu uzyskała 53 punkty na 54 punkty możliwe, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 58 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazała się bardzo dużą znajomością przepisów z zakresu (ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o transporcie drogowym, KPA) oraz wykazała się dużą wiedzą z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Komunikacji i Transportu.

(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski

drukuj (Informacja o wynikach naboru - Podinspektor ds. Ewidencji Kierowców)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2021-05-17
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-05-17 10:35

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 355905
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-25 13:20:13

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji