Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków (ogłoszenie nr 5/2021)

Ogłoszenie Nr 5/2021 
Starosta Toruński
ogłasza nabór
na jedno wolne stanowisko 
w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków 

Wymiar etatu – 1,0

  1. Wymagania niezbędne:
    1. co najmniej wykształcenie średnie geodezyjne,
    2. co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej zajmującej się geodezją i kartografią (do stażu zaliczany będzie również przygotowanie zawodowe w ramach umowy zawartej z urzędem pracy),
    3. jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
    4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    5. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  2. Wymagania dodatkowe:
    Obsługa komputera, znajomość programów: do obsługi poczty elektronicznej, elektronicznego zarządzania dokumentacją, pakietu MS OFFICE, TurboEWID, EZD SIDAS.
    Znajomość przepisów w zakresie: KPA, geodezji i kartografii, samorządu terytorialnego.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości w systemie komputerowym dla gmin powiatu toruńskiego, w szczególności:
      • bieżącym wprowadzaniem zmian z urzędu i na wniosek strony,
      • sporządzaniem zawiadomień o dokonanych zmianach,
    2. wystawienie Dokumentów Obliczenia Opłaty za udostępnione materiały znajdujące się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, w tym związanych z wydaniem: 
      • rejestrów, kartotek, skorowidzów, wykazów, zestawień tworzonych na podstawie bazy danych EGiB, 
      • danych zawartych w rejestrze cen i wartości nieruchomości,
    3. udzielanie informacji o gruntach, budynkach i lokalach, zawartych w operacie ewidencyjnym, 
    4. udostępnianie materiałów znajdujących się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, w tym związanych z wydaniem:
      • zbiorów danych bazy danych EGiB,
      • rejestrów, kartotek, skorowidzów, wykazów, zestawień tworzonych na podstawie bazy danych EGiB,
      • danych zawartych w rejestrze cen i wartości nieruchomości,
    5. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: zakresu udostępnianych materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, udzielanych informacji o gruntach, budynkach i lokalach, zawartych w operacie ewidencyjnym, w tym odmowy ich udzielenia, 
    6. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wysokości należnej opłaty określonej w wystawianych Dokumentach Obliczenia Opłaty.
    7. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: aktualizacji, uzupełniania, weryfikacji oraz modernizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    1. Praca będzie wykonywana w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Referacie Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6.
    2. Praca o charakterze biurowym.
    3. Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
    4. Kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne.
    5. Praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.
    6. Wymiar czasu pracy – pełen etat.
    7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2021 wyniósł więcej niż 6%.
  5. Wymagane dokumenty: 
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
    4. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
      *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  6. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, w Punkcie Informacyjnym na parterze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia 02 lipca 2021 roku do godz. 12.00.
    W przypadku ofert wysyłanych pocztą, drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

Klauzula informacyjna
Rekrutacja pracowników

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:

Administratorem Państwa danych osobowych będzie Starosta Toruński, Starostwo Powiatowe w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, tel. 56 662 88 88, starostwo@powiattorunski.pl . Inspektorem ochrony danych osobowych jest sekretarz powiatu tel. 56 662 88 88, iod@powiattorunski.pl .

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji postępowania rekrutacyjnego na podstawie
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzania rekrutacji oraz ewentualnego zawarcia umowy,
    2. art. 6 ust. 1 lit c oraz art. 10 RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze wynikających m.in. z
      1. art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
      2. ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o pracownikach samorządowych,
    3. art. 9 ust. 2 lit. b RODO w celu wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy,
    4. art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO na podstawie Twojej zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa oraz w przypadku załączenia lub umieszczenia w dokumentach złożonych w czasie rekrutacji szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, do których administrator nie miał podstawy przetwarzania wynikającej z art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
  2. Podanie danych
    1. jest obowiązkowe, jeżeli odmówisz podania Twoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować celu, jakim jest przeprowadzenie rekrutacji wobec Ciebie,
    2. jest dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa.
  3. Dane osobowe kandydatów zawarte w ofercie pracy, którzy w procesie naboru zakwalifikowali się do etapu końcowej weryfikacji i zostali umieszczeni w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywanie przez okres 3 miesięcy od daty publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeń informacji o rozstrzygnięciu rekrutacji. Dokumenty pozostałych kandydatów mogą być osobiście odebrane przez zainteresowanych w okresie 1 miesiąca po ogłoszeniu wyniku naboru. Po tym czasie będą niszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny. Dane osobowe (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) będą przetwarzane zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. Twoje dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
  4. Twoje dane osobowe administrator może ujawniać odbiorcom, którymi są m.in.:
    podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne, pocztowe oraz sądy, organy ścigania, podatkowe, radcowie prawni, podmioty kontrolujące administratora oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania Twoich danych osobowych, ale wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów. Twoje dane osobowe także będą ujawnione pracownikom i współpracownikom administratora w zakresie niezbędnym do wykonywania przez nich obowiązków. Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne oraz inne wykonujące wyspecjalizowane usługi, jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.
  5. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez administratora masz prawo do
    1. dostępu do treści Twoich danych;
    2. sprostowania Twoich danych;
    3. usunięcia Twoich danych*, jeżeli:
      1. wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
      2. Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
      3. Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
    4. ograniczenia przetwarzania Twoich danych;
    5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    6. cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
  6. Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
  7. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

*Posiadasz prawo do usunięcia Twoich danych osobowych podanych dobrowolnie

drukuj (Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków (ogłoszenie nr 5/2021))

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2021-06-16
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-06-17 13:25
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-08-23 13:36

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków (ogłoszenie nr 5/2021)

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko 
Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków 
w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  • Agnieszka Dworak, zam. Nowa Wieś

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2021-07-08
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-07-09 08:57
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-07-09 08:57

Informacja o wynikach naboru - Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków 

Informacja o wynikach naboru 
na wolne stanowisko 
Podinspektora ds. ewidencji gruntów i budynków 
w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Agnieszka Dworak zamieszkała w miejscowości Nowa Wieś. 

Uzasadnienie dokonanego wyboru: 
Pani Agnieszka Dworak z testu uzyskała 30 punktów na 40 punktów możliwych, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 56 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazała się dobrą znajomością przepisów z zakresu: ustawa o samorządzie powiatowym, Kpa, prawo geodezyjne i kartograficzne oraz dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2021-07-09
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-07-09 13:39

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 353026
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-09 12:29:18

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji