Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Podinspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Toruniu

Ogłoszenie Nr 6/2021
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze 
Podinspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
w Toruniu

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,
    2. Obywatelstwo polskie
    3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych
    4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. Nieposzlakowana opinia,
    6. Umiejętność obsługi komputera
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Doświadczenie zawodowe związane z pracą w administracji samorządowej,
    2. Znajomość: 
      • ustawa o samorządzie powiatowym
      • ustawy o ochronie danych osobowych
      • ustawy o dostępie do informacji publicznej
      • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
      • rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt,
      • ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
      • rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
      • rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16-tego roku życia,
      • rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wykonywania badań specjalistycznych na potrzeby orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
    3. Zdolności i umiejętności w zakresie planowania pracy,
    4. Umiejętność pracy pod presją czasu,
    5. Komunikatywność, samodzielność, dokładność i odpowiedzialność.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    Obsługa administracyjna Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, w  tym:
    • przyjmowanie korespondencji przychodzącej do PZOON,
    • przygotowywanie poczty wychodzącej z PZOON,
    • odsyłanie korespondencji przysłanej niezgodnie z kompetencjami lub terytorialne, lub przekazywanie do innych jednostek zgodnie z przeznaczeniem, 
    • przyjmowanie wniosków o ustalenie niepełnosprawności, stopnia niepełnosprawności i o wskazaniach do ulg i uprawnień,
    • przyjmowanie odwołań od osób orzekanych od wydanych orzeczeń,
    • prowadzenie, aktualizowanie i przechowywanie rejestrów osób niepełnosprawnych,
    • przyjmowanie wniosków o wydanie karty parkingowej i legitymacji osobom niepełnosprawnym,
    • przygotowywanie druków kart parkingowych do wydania osobom niepełnosprawnym,
    • przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie posiedzenia składu orzekającego dla osób ubiegających się o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, o wskazaniach do ulg i uprawnień,
    • obsługa administracyjno – biurowa posiedzeń składów orzekających dot. wydawania orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
    • prowadzenie magazynu podręcznego i archiwizacja akt indywidualnych osób orzekanych,
    • obsługa systemu EKSMOON w zakresie wydania karty parkingowej, wprowadzania posiedzeń składów orzekających,
    • obsługa programu SIDAS
    • wykonywanie innych działań oraz prac związanych z zadaniami PZOON na polecenie Przewodniczącej Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    1. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Toruniu, Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6,
    2. Praca w pomieszczeniach klimatyzowanych, w pomieszczeniach zlokalizowanych na parterze, w budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych,
    3. Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    4. Bezpośredni kontakt służbowy z klientami i pracownikami Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz innymi instytucjami
    5. Czas pracy – pełen wymiar – 40 godzin tygodniowo
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu MAJU wyniósł POWYŻEJ 6 %.
  6. Wymagane dokumenty: 
    1. życiorys (CV), 
    2. list motywacyjny,
    3. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
    4. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
    5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*
      *kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, w Biurze podawczym - parter, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Powiatowym Zespole Ds. Orzekania O Niepełnosprawności w terminie do dnia 16 lipca 2021 do godziny 14.30.
    W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa.
    Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6.
    O terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl 
  3. Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Cel i podstawy przetwarzania
    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 
    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 
  5. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
  7. Mają Państwo prawo do: 
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do usunięcia danych osobowych,
    5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  9. Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
  10. Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

drukuj (Podinspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Toruniu)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2021-07-06
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-07-06 13:10
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-08-23 13:37

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Toruniu (ogłoszenie nr 6/2021)

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko 
Podinspektor
w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności 
w Toruniu

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. Waldemar Trojan, zam. Turek
  2. Katarzyna Szajewska, zam. Osiek Nad Wisłą
  3. Justyna Jóźwiak, zam. Mierzynek

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2021-07-21
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-07-21 14:53

Informacja o wynikach naboru - Podinspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko:
Podinspektor
w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności (1 etat)

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko nie została wybrana żadna osoba spośród zakwalifikowanych kandydatów.

Uzasadnienie: 
Pracodawca odstąpił od wskazania kandydata do zatrudnienia, w związku z powyższym nabór pozostał bez rozstrzygnięcia.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
    data wytworzenia: 2021-07-28
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-07-28 13:06
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-07-28 13:20

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 353409
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-09 12:29:18

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji