Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Podinspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Toruniu
Ogłoszenie Nr 6/2021
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
w Toruniu
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,
- Obywatelstwo polskie
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- Umiejętność obsługi komputera
- Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą w administracji samorządowej,
- Znajomość:
- ustawa o samorządzie powiatowym
- ustawy o ochronie danych osobowych
- ustawy o dostępie do informacji publicznej
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16-tego roku życia,
- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wykonywania badań specjalistycznych na potrzeby orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
- Zdolności i umiejętności w zakresie planowania pracy,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Komunikatywność, samodzielność, dokładność i odpowiedzialność.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Obsługa administracyjna Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, w tym:- przyjmowanie korespondencji przychodzącej do PZOON,
- przygotowywanie poczty wychodzącej z PZOON,
- odsyłanie korespondencji przysłanej niezgodnie z kompetencjami lub terytorialne, lub przekazywanie do innych jednostek zgodnie z przeznaczeniem,
- przyjmowanie wniosków o ustalenie niepełnosprawności, stopnia niepełnosprawności i o wskazaniach do ulg i uprawnień,
- przyjmowanie odwołań od osób orzekanych od wydanych orzeczeń,
- prowadzenie, aktualizowanie i przechowywanie rejestrów osób niepełnosprawnych,
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty parkingowej i legitymacji osobom niepełnosprawnym,
- przygotowywanie druków kart parkingowych do wydania osobom niepełnosprawnym,
- przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie posiedzenia składu orzekającego dla osób ubiegających się o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, o wskazaniach do ulg i uprawnień,
- obsługa administracyjno – biurowa posiedzeń składów orzekających dot. wydawania orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
- prowadzenie magazynu podręcznego i archiwizacja akt indywidualnych osób orzekanych,
- obsługa systemu EKSMOON w zakresie wydania karty parkingowej, wprowadzania posiedzeń składów orzekających,
- obsługa programu SIDAS
- wykonywanie innych działań oraz prac związanych z zadaniami PZOON na polecenie Przewodniczącej Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
- Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Toruniu, Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6,
- Praca w pomieszczeniach klimatyzowanych, w pomieszczeniach zlokalizowanych na parterze, w budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych,
- Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- Bezpośredni kontakt służbowy z klientami i pracownikami Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz innymi instytucjami
- Czas pracy – pełen wymiar – 40 godzin tygodniowo
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu MAJU wyniósł POWYŻEJ 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, w Biurze podawczym - parter, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Powiatowym Zespole Ds. Orzekania O Niepełnosprawności w terminie do dnia 16 lipca 2021 do godziny 14.30.
W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6.
O terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
- Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl
- Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
- Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
- Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
drukuj (Podinspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Toruniu)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2021-07-06
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2021-07-06 13:10
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2021-08-23 13:37
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Toruniu (ogłoszenie nr 6/2021)
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
Podinspektor
w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
w Toruniu
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- Waldemar Trojan, zam. Turek
- Katarzyna Szajewska, zam. Osiek Nad Wisłą
- Justyna Jóźwiak, zam. Mierzynek
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2021-07-21
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2021-07-21 14:53
Informacja o wynikach naboru - Podinspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko:
Podinspektor
w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności (1 etat)
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko nie została wybrana żadna osoba spośród zakwalifikowanych kandydatów.
Uzasadnienie:
Pracodawca odstąpił od wskazania kandydata do zatrudnienia, w związku z powyższym nabór pozostał bez rozstrzygnięcia.
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2021-07-28
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2021-07-28 13:06
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2021-07-28 13:20