Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

  1. Wydział Finansowy prowadzi sprawy związane z opracowywaniem projektu budżetu powiatu, zapewnia obsługę finansowo – księgową Starostwa, organizuje i nadzoruje prawidłowość prowadzenia rachunkowości przez jednostki organizacyjne powiatu, sporządza sprawozdania z realizacji zadań budżetowych.
  2. Do podstawowych zadań Wydziału należy w szczególności:
    1. opracowywanie projektu budżetu powiatu oraz dokonywanie analiz wykonywania budżetu,
    2. nadzorowanie prawidłowości opracowywania i zatwierdzania planów finansowych jednostek powiatowych,
    3. windykacja należności budżetowych Starostwa i Skarbu Państwa,
    4. sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu,
    5. prowadzenie rachunkowości budżetu powiatu oraz gospodarki finansowej powiatu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
    6. prowadzenie sprawozdawczości i ocena realizacji wykorzystania przydzielonych środków,
    7. prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
    8. prowadzenie obsługi kasowej Starostwa,
    9. gospodarowanie środkami finansowymi Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych,
    10. prowadzenie rozrachunków z tyt. należności Skarbu Państwa tj. opłaty z tyt. wieczystego użytkowania i trwałego zarządu nieruchomości,
    11. współdziałanie z bankami i organami skarbowymi,
    12. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości,
    13. przygotowywanie zasad prowadzenia i rozliczanie inwentaryzacji,
    14. obsługa finansowo – księgowa budżetu powiatu i Starostwa.

Metryka

  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2015-02-05 08:45
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-11-25 10:35

Rejestr zmian

  • zmieniono 2017-03-28 09:04 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści.
  • zmieniono 2018-02-08 09:09 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści zgodnie z uchwałą Nr 417/2017 Zarządu Powiatu Toruńskiego z 13.12.2017r.
  • zmieniono 2019-03-01 12:07 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści.
  • zmieniono 2020-04-28 12:42 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja zadań wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym.
  • zmieniono 2020-07-01 14:21 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści zgodnie z obowiązujcym Regulaminem Organizacyjnym.
  • zmieniono 2021-11-25 10:35 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści zgodnie z obowiązującym Regulaminem Organizacyjnym.

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 47729
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-02-27 11:38:17

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji