Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 84

Gronowo, dnia 26 września 2017 r.

ZS.KG.334.3.2017.MR

Ogłoszenie o zamówieniu nr 84

Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz
Tel./fax 56/678-41-18, -25, -66
e-mail: m.rycharski@zsgronowo.edu.pl

zaprasza

do złożenia propozycji cenowej na wykonanie przedmiotu zamówienia pn.:
„Remont drogi wewnętrznej prowadzącej od wjazdu z drogi krajowej nr 15 do stacji diagnostycznej
Zespołu Szkół, CKU w Gronowie na odcinku 87 mb”

wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro

Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:

  • Rodzaj zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie remontu w formie nakładki z masy mineralno - bitumicznej na drodze wewnętrznej prowadzącej od wjazdu drogi krajowej nr 15 do stacji diagnostycznej na odcinku 87 mb.
    Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
  • Miejsce i termin realizacji zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, działka Gronowo 67/34
    Termin Realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017r.
  • Krótki opis przedmiotu zamówienia:
    Zakres wykonania drogi dł. 87 mb (łącznie 574 m2):
    - przygotowanie podłoża poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni,
    - frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
    - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie,
    - ułożenie nawierzchni z masy mineralno bitumicznej asfaltowej o grubości 3 cm warstwa wiążąca,
    - ułożenie nawierzchni z masy mineralno bitumicznej asfaltowej o grubości 3 cm warstwa ścieralna.
  • Osoba do kontaktu:
    Michał Rycharski – tel.56/6784118 wew. 356, kom 600 948 066
  • Warunki udziału w postępowaniu:
    Wymagania stawiane wykonawcom:
    a) Prowadzenie działalności gospodarczej zgodniej z przedmiotem niniejszego zamówienia;
    b) Dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za realizację przedmiotu zamówienia tj.
    - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Oferty będą oceniane wg. kryterium: cena 100%
    Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
    Liczba pkt. badanej oferty = (C min./C bad) x 100%; przy czym 1% odpowiada 1 pkt., gdzie: C min –najniższa cena spośród złożonych ofert, C bad – cena oferty badanej.
  • Termin na zgłoszenie:
    Na ofertę złożoną przez Wykonawcę powinny składać się następujące dokumenty:
    1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do Ogłoszenia),
    2. zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia).
    Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną w formie zeskanowanej na adres m.rycharski@zsgronowo.edu.pl do dnia 29.09.2017r. do godz. 10:00. W tytule wiadomości należy wskazać: Oferta na Ogłoszenie nr ……z dnia …………… pn.: „Remont drogi wewnętrznej prowadzącej od wjazdu z drogi krajowej nr 15 do stacji diagnostycznej Zespołu Szkół, CKU w Gronowie na odcinku 87 mb”.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do wybranego Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.

W załączeniu:

  1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do Ogłoszenia),
  2. Wzór Umowy (załącznik nr 2),
  3. kosztorys ofertowy
  4. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 84)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharski
    data wytworzenia: 2017-09-26
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-09-26 11:38

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharski
    data wytworzenia: 2017-09-26
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-09-26 11:38

Protokół z postępowania o zamówienie nr 84

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharski
    data wytworzenia: 2017-10-02
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-10-02 10:33

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 881840
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji