Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 89

Gronowo, dnia 9 października 2017 r.

ZS.KG.334.5.2017.MR

Ogłoszenie o zamówieniu nr 89

Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz
Tel./fax 56/678-41-18, -25, -66
e-mail: m.rycharski@zsgronowo.edu.pl

zaprasza

do złożenia propozycji cenowej na wykonanie przedmiotu zamówienia pn.:
„Pracownia hotelarska w internacie Zespołu Szkół,
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie – Etap I”

o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro

Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:

  • Rodzaj zamówienia: Roboty Budowlane
  • Miejsce i termin realizacji zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Internat Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, działka Gronowo 67/35
    Termin Realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2017 r.
  • Krótki opis przedmiotu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w części internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie na postawie m.in. pozwolenia na budowę, dokumentacji budowlanej, opisu przedmiotu zamówienia i przedmiaru robót.
  • Osoba do kontaktu:
    W sprawach proceduralnych - Michał Rycharski – tel.56/6784118 wew. 356, kom 600 948 066,
    W sprawach technicznych – Sławomir Milewski – tel. 56/6628935
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Kryteria:

cena oferty - 60 %
okres gwarancji – 40%

P = C + G

gdzie:
P – liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie za kryterium – cena oferty
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie za kryterium – okres gwarancji

W kryterium cena oferty:
Cena oferty (C) – oferta z najniższą łączną ceną brutto otrzyma max. liczbę 100 pkt. x waga kryterium (60%). Oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru:

C = (C min / Cb) x 100 x 60 %

gdzie:
C – łączna ilość punktów przyznana ofercie, za kryterium „cena oferty”
C min - najniższa cena spośród badanych ofert
C b - cena badanej oferty
100 - współczynnik stały
60 % - waga procentowa kryterium
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

W kryterium „okres gwarancji”:
Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Zamawiający dokona oceny tego kryterium w zakresie od 36 do 72 miesięcy. Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 72 miesiące nie będzie dodatkowo punktowany. Liczba punktów w kryterium „okres gwarancji” zostanie obliczona wg wzoru:

G = (Gb / Gmax) x 100 x 40 %

gdzie:
G – łączna ilość punktów przyznana ofercie, za kryterium „okres gwarancji”
G b – okres gwarancji w badanej ofercie
G max – najwyższy okres gwarancji spośród badanych ofert
100 - współczynnik stały
40 % - waga procentowa kryterium
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
UWAGA! W przypadku ewentualnego braku wskazania „okresu gwarancji” przez wykonawcę zakłada się, że zaoferował okres tożsamy z minimalnym wymaganym przez zamawiającego. W przypadku zadeklarowania okresu gwarancji powyżej 72 miesięcy do obliczenia punktacji zamawiający przyjmie okres 72 miesięcy.

  • Termin na zgłoszenie:
    Na ofertę złożoną przez Wykonawcę powinny składać się następujące dokumenty:
    1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do Ogłoszenia),
    2. zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia).

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 11.10.2017 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Gronowo 128, 87-162 Lubicz budynek główny (Sekretariat pokój 205). Kopertę należy oznaczyć: Oferta na Ogłoszenie nr ……z dnia …………… pn.: Pracownia hotelarska w internacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie - ETAP I”.

  • Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
    Zamawiający ustala zabezpieczenie w wysokości 10% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
    Zabezpieczenie może być wnoszone wg wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
    - pieniądzu;
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    - gwarancjach bankowych;
    - gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2016, poz. 359).

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy.
Bank: Kujawsko – Dobrzyński Bank Spółdzielczy
Nr rachunku: 16 9550 0003 2024 0201 1428 0010

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy/wadium wnoszone formie poręczeń lub(i) gwarancji, należy załączyć w formie oryginału. Poręczenie lub(i) gwarancja musi zawierać klauzulę o nie odwoływalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę prze z Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego kwoty zabezpieczenia, w wysokości wskazanej w żądaniu.

Zamawiający zwróci kwotę stanowiącą 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
Kwotę stanowiącą 30% wysokości zabezpieczenia zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady.
W przypadku, gdyby Zabezpieczenie Należytego Wykonania Umowy miało inną formę niż pieniądz, wówczas Wykonawca, przed upływem 30 dni od wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane przedstawi nowy dokument Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy stanowiący 30% wartości dotychczasowego Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (o ile dotychczasowy dokument nie zawiera automatycznej klauzuli zmniejszającej wartość tego Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, po przedstawieniu przez Wykonawcę wystawcy Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, Protokołu Odbioru Końcowego).

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do wybranego Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.

W załączeniu:

  1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do Ogłoszenia),
  2. Wzór Umowy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia),
  3. Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do Ogłoszenia).
  4. Dokumentacja budowlana.
  5. Pozwolenie na budowę.
  6. Przedmiar robót.
  7. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 89)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharski
    data wytworzenia: 2017-10-09
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-10-09 07:51
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2017-10-09 07:55

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharski
    data wytworzenia: 2017-10-09
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-10-09 07:51

Protokół z postępowania o zamówienie nr 89

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharski
    data wytworzenia: 2017-10-13
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-10-13 12:30

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 882699
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji