Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 97

Gronowo, dnia 17.11.2017r.

ZS.KI.334.5.2017.KW

Ogłoszenie o zamówieniu nr 97

Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz
Tel./fax 56/678-41-18, -25, -66
e-mail: szkola@zsgronowo.edu.pl

zaprasza

do złożenia propozycji cenowej na wykonanie przedmiotu zamówienia pn.:
„Zakup i sukcesywna dostawa przetworów sypkich, przetworów owocowych i warzywnych,
przypraw, tłuszczy i produktów strączkowych do stołówki Zespołu Szkół,
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie”

o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro

Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:

  • Rodzaj zamówienia:
    Dostawa
  • Miejsce i termin realizacji zamówienia:
    Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, od 01 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r.
  • Krótki opis przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy art. spożywczych określonych zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.
    2. Zamawiający wymaga, aby w formularzu ofertowym określić cenę za każdą pozycję odrębnie oraz łączny koszt dostaw.
    3. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia i dostarczać przedmiot umowy do magazynu żywnościowego Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.
    4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty, które odpowiadają wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach oraz transportem zgodnym z wymaganiami sanitarnymi.
    5. Wykonawca zobowiązuję się do przestrzegania zapisów umownych określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do ogłoszenia.
  • Osoba do kontaktu:
    Krystyna Witkowska – tel.56/6784118 , kom 696 501 848
  • Termin na zgłoszenie:
    Na ofertę złożoną przez Wykonawcę powinny składać się następujące dokumenty:
    1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia)
    2. zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do ogłoszenia),
    3. oświadczenie – HACCP (załącznik nr 4 do ogłoszenia),
    4. oświadczenie – zatwierdzenie/rejestracja zakładu (załącznik nr 5 do ogłoszenia)

Ofertę należy dostarczyć do sekretariatu szkoły w opisanej kopercie: Oferta na Ogłoszenie nr…..…… z dnia …………… pn.: „Zakup i sukcesywna dostawa przetworów sypkich, przetworów owocowych i warzywnych, przypraw, tłuszczy i produktów strączkowych do stołówki Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie” do dnia 01.12. 2017r. do godz. 8: 45.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.12. 2017r. o godzinie 9: 00.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do wybranego Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 97)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
    data wytworzenia: 2017-11-16
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-11-17 13:36

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
    data wytworzenia: 2017-11-16
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2017-11-17 13:36

Protokół z postępowania o zamówienie nr 97

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
    data wytworzenia: 2017-12-01
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2017-12-04 11:12

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 882641
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji