Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego Wody Polskie
Toruń, dnia 24 maja 2021 roku
Państwowe Gospodarstwo Wodne
Wody Polskie
Dyrektor Zarządu Zlewni w Toruniu
Państwowego Gospodarstwa Wodnego
Wody Polskie
GD.ZUZ.5.4210.152.2021.PS
Zawiadomienie
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735)
Zawiadamiam
o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Pani Adriany Twardzik, działającej z pełnomocnictwa Nexera Sp. z o.o. (Al. Jana Pawła II 29, 00-867 Warszawa) z dnia 30.03.2021 r. (data wpływu do tut. organu: 31.03.2021 r.) o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie przez wody powierzchniowe płynące – rzekę Fryba rurociągu HDPE fi100 z kablem światłowodowym za pomocą przewiertu sterowanego w rurze ochronnej RHDPE 110/6,3 na terenie dz. nr 61/2 obręb 0005 Browina, gmina Chełmża.
Przed wydaniem decyzji, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Zarząd Zlewni w Toruniu, Dziale Zgód Wodnoprawnych, ul. Popiełuszki 3, 87-100 Toruń, w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00, po wcześniejszym ustaleniu drogą elektroniczną – paulina.szczyglowska@wody.gov.pl terminu z osobą prowadzącą sprawę oraz wnieść stosowne uwagi, wyjaśnienia i wnioski w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Jednocześnie informuję, że w związku z wprowadzonym od dnia 20 marca 2020 r. do odwołania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanem epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 strona może żądać od organu prowadzącego postępowanie przesłania elektronicznej wersji akt sprawy celem zapoznania się, po uprzednim e-mailowym uzgodnieniu z osobą prowadzącą sprawę. Na podstawie art. 12 § 1 i art. 14 § 1 k.p.a. Strony mogą zająć stanowisko na piśmie lub w formie dokumentu elektronicznego przesłanego na adres e-mail: zz-torun@wody.gov.pl i paulina.szczyglowska@wody.gov.pl
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 ust. 3 i 5 Kodeksu postępowania administracyjnego do terminu załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy Strony albo przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
(-) Władysław Kołybski
Dyrektor
drukuj (Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego Wody Polskie)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Kawałowska-Kowalskadata wytworzenia: 2021-06-02
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2021-06-02 15:05