BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE »
- ARCHIWUM OGŁOSZEŃ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101
Ogłoszenie o zamówieniu nr 143
ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr 7/ZO/R/2019
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia:
Sukcesywna dostawa art. sypkich, przetworów owocowych i warzywnych,
tłuszczy i produktów strączkowych
Informacje o zamówieniu:
- Rodzaj zamówienia: dostawa
- Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. sypkich, przetworów owocowych i warzywnych, tłuszczy i produktów strączkowych do stołówki Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Szacunkowe ilości i asortyment produktów określono w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2. Ilości te mogą ulec zmianie. Ostateczna ilość poszczególnych produktów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia i dostarczać przedmiot umowy do magazynu żywnościowego w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w sposób sukcesywny w dniu określonym każdorazowo w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia:
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu
- Kryteria oceny ofert:
- Cena – 80%
- Czas reakcji na dowiezienie brakujących lub podlegających wymianie produktów –max 10%
- Termin płatności – max 10%
- Informację o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena – 80% (80%=80 punktów)
Czas reakcji na dowiezienie brakujących lub podlegających wymianie produktów – max 10% (1% = 1 punkt)
Termin płatności – max 10% (1% = 1 punkt)
- Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
- Kryterium cena ofertowa (C):
Ilość punktów (C) = Cn/Cb x 100 x 80%
gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej(rozpatrywanej)
100 – wskaźnik stały
80% - waga kryterium - cena
- Kryterium czas reakcji na dowiezienie brakujących lub podlegających wymianie produktów (CR)
gdzie:
do 2 godzin – 10%
do 3 godzin – 5%
powyżej 4 godzin – 0%
1% = 1 punkt/ waga kryterium czas reakcji na dowiezienie
- Termin płatności (TP)
gdzie:
30 dni – 10%
14 dni – 5%
7 dni – 2%
1% = 1 punkt/ waga kryterium termin płatności
Cena ostateczna dla poszczególnych ofert stanowić będzie suma punktów (P) przyznanych za powyższe kryteria zgodne z wzorem: P = C+CR+TP
Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała największą liczbę punktów.
- Termin realizacji zamówienia ze wskazaniem terminów odbiorów/dostaw częściowych
Sukcesywne dostawy od 01 stycznia 2020r. do dnia 31 grudnia 2020r.
- Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający:
- formularz oferty (załącznik nr 1)
- formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2)
- zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 3)
- Termin składania ofert: do dnia 21.11.2019r,do godziny 0900
- Miejsce składania ofert: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz (sekretariat Dyrektora, pokój nr 205). Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku w godz. od 0700 do 1500
- Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji: Krystyna Witkowska tel.56-678-41-18 wew.310, e-mail:k.witkowska@zsgronowo.edu.pl
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą pod względem kryteriów wyboru.
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione, w przypadku gdy:
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
- nie złożono żadnej ważnej oferty.
Ofertę należy złożyć:
w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako, „Oferta na zamówienie realizowane w trybie analizy rynku na zadanie pn.: „Sukcesywna dostawa art. sypkich, przetworów owocowych i warzywnych, tłuszczy i produktów strączkowych ” Ponadto należy wpisać nazwę (firmę) wykonawcy i adres jego siedziby.
Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćAgata Dembińska
- Data wytworzenia2019-11-12
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data publikacji2019-11-12 15:19
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćAgata Dembińska
- Data wytworzenia2019-11-12
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data publikacji2019-11-12 15:19
Informacja o wyniku postępowania
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćKrystyna Witkowska
- Data wytworzenia2019-11-25
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data publikacji2019-11-25 14:12
Stronę wygenerowano: 2024-12-22 07:53:39
Strona wygenerowana z systemu bip.net