Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109
Podinspektor ds. ewidencji kierowców (ogłoszenie nr 2/2021)
Ogłoszenie Nr 2/2021
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. ewidencji kierowców
- Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie
b) 3 lata pracy w administracji – do stażu pracy wliczany jest okres odbytego stażu absolwenckiego
- Wymagania dodatkowe:
obsługa komputera, pakietu MS OFFICE, znajomość: struktury starostwa, ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, minimum roczny staż pracy w starostwie
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) Zadania główne
Obsługa bezpośrednia klientów Wydziału, prowadzenie postępowań dotyczących uprawnień do kierowania pojazdami
b) Zadania pomocnicze
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty elektronicznej, współdziałanie ze stanowiskiem ds. OSK
c) Zadania okresowe
Archiwizacja akt kierowców
- Warunki pracy na danym stanowisku:
a) praca będzie wykonywana w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
b) praca o charakterze biurowym,
c) praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
d) Stały kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne,
e) praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7:30-15:30, wtorek w godz. 7:30-16:30, piątek w godz. 7:30-14:30.,
f) wymiar czasu pracy – cały etat
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu wyniósł powyżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
e) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. ewidencji kierowców w terminie do dnia 10 maja 2021 r.
W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
- Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl
- Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
- Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
- Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
[treść archiwalna]
autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
data wytworzenia: 2021-04-27
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2021-04-27 16:15
zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
ostatnia modyfikacja: 2021-06-11 09:23
Rejestr zmian
- zmieniono 2021-06-11 09:23 przez Marzena Pietruszyńska: "Skrót akapitu" wyrównano do lewej.
[treść archiwalna]
autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
data wytworzenia: 2021-04-27
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2021-04-27 16:15
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor ds. Ewidencji Kierowców
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
Podinspektor ds. Ewidencji Kierowców
w Wydziale Komunikacji i Transportu
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- Magdalena Rajewska, zam. Chełmża
- Anita Czerwińska, zam. Dzikowo
(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski
[treść archiwalna]
autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
data wytworzenia: 2021-05-13
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2021-05-13 14:15
Informacja o wynikach naboru - Podinspektor ds. Ewidencji Kierowców
Informacja o wynikach naboru
na wolne stanowisko
Podinspektor ds. Ewidencji Kierowców
w Wydziale Komunikacji I Transportu
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Magdalena Rajewska zamieszkała w Chełmży.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Magdalena Rajewska z testu uzyskała 53 punkty na 54 punkty możliwe, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 58 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazała się bardzo dużą znajomością przepisów z zakresu (ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o transporcie drogowym, KPA) oraz wykazała się dużą wiedzą z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Komunikacji i Transportu.
(~) Starosta Toruński
Marek Olszewski
[treść archiwalna]
autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajek
data wytworzenia: 2021-05-17
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2021-05-17 10:35