Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 97
Gronowo, dnia 17.11.2017r.
ZS.KI.334.5.2017.KW
Ogłoszenie o zamówieniu nr 97
Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz
Tel./fax 56/678-41-18, -25, -66
e-mail: szkola@zsgronowo.edu.pl
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie przedmiotu zamówienia pn.:
„Zakup i sukcesywna dostawa przetworów sypkich, przetworów owocowych i warzywnych,
przypraw, tłuszczy i produktów strączkowych do stołówki Zespołu Szkół,
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie”
o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:
- Rodzaj zamówienia:
Dostawa
- Miejsce i termin realizacji zamówienia:
Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, od 01 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r.
- Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy art. spożywczych określonych zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.
2. Zamawiający wymaga, aby w formularzu ofertowym określić cenę za każdą pozycję odrębnie oraz łączny koszt dostaw.
3. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia i dostarczać przedmiot umowy do magazynu żywnościowego Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty, które odpowiadają wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach oraz transportem zgodnym z wymaganiami sanitarnymi.
5. Wykonawca zobowiązuję się do przestrzegania zapisów umownych określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do ogłoszenia.
- Osoba do kontaktu:
Krystyna Witkowska – tel.56/6784118 , kom 696 501 848
- Termin na zgłoszenie:
Na ofertę złożoną przez Wykonawcę powinny składać się następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia)
2. zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do ogłoszenia),
3. oświadczenie – HACCP (załącznik nr 4 do ogłoszenia),
4. oświadczenie – zatwierdzenie/rejestracja zakładu (załącznik nr 5 do ogłoszenia)
Ofertę należy dostarczyć do sekretariatu szkoły w opisanej kopercie: Oferta na Ogłoszenie nr…..…… z dnia …………… pn.: „Zakup i sukcesywna dostawa przetworów sypkich, przetworów owocowych i warzywnych, przypraw, tłuszczy i produktów strączkowych do stołówki Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie” do dnia 01.12. 2017r. do godz. 8: 45.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.12. 2017r. o godzinie 9: 00.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do wybranego Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.
autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
data wytworzenia: 2017-11-16
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2017-11-17 13:36
autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
data wytworzenia: 2017-11-16
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2017-11-17 13:36
Protokół z postępowania o zamówienie nr 97
autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Witkowska
data wytworzenia: 2017-12-01
opublikował: brak informacji
data publikacji: 2017-12-04 11:12