BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

  • PRACA »
  • Oferty pracy w jednostkach organizacyjnych »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Kierownik Działu Terapeutyczno-Opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach

Zarządzenie Nr 7/2025 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach z dnia 20 listopada 2025 roku w sprawie naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownika Działu Terapeutyczno-Opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). oraz § 5 pkt.6, ppkt.4-7, Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej ”Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach będącego załącznikiem do Uchwały Nr 621/2022 Zarządu Powiatu Toruńskiego z dnia 13.08.2022r z późn. zm. zarządzam co następuje:

§ 1
Ogłaszam konkurs na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownika Działu Terapeutyczno-Opiekuńczego (DTO) w Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach.

§ 2 
1. Konkurs składa się z trzech etapów.
2. Do przeprowadzenia I etapu konkursu oraz wyłonienia nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniające wymagania dodatkowe powołuje się komisje konkursową, która przedstawia do zatwierdzenia Dyrektorowi Domu listę kandydatów.
a) I etap – sprawdzenie przez komisję konkursową spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych oraz wyłonienie i opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Starostwa Powiatowego w Toruniu kandydatów przechodzących do II etapu.
b) II etap – test lub/i rozmowa z kandydatami, ocena testu lub/ i pytań do kandydatów – pracownik merytoryczny - pracodawca
c) III etap – ocena całościowa kandydatów i wybór kandydata na Kierownika Działu Terapeutyczno–Opiekuńczego w DPS Dobrzejewice - pracodawca

§3
Treść ogłoszenia o naborze stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 4
Powołuję Komisję konkursową w następującym składzie:
1. Barbara Seweryn - przewodniczący komisji,
2. Małgorzata Paul – sekretarz komisji 
3. Aleksandra Lisowska - członek komisji

§5
1. Do zadań Komisji konkursowej należy:
a) Otwarcie ofert i ich ocena pod względem formalnym oraz uporządkowanie w kolejności wstępnej oceny spełnienia wymagań dodatkowych określonych w ogłoszeniu.
b) Sporządzenie protokołu z powyższych czynności,
c) Przekazania ofert wraz z jego dokumentacją Dyrektorowi Domu.
2. Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

§6
Drugi i trzeci etap konkursu przeprowadza pracownik merytoryczny – pracodawca.

§7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem jego podpisania.

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej
(-) Alfred Józefiak

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Alfred Józefiak
  • Data wytworzenia 2025-11-20
  • Opublikował Marzena Pietruszyńska
  • Data publikacji 2025-11-21 08:36

Ogłoszenie o naborze nr 1/2025 z dnia 20 listopada 2025 roku

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach, ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy Kierownik Działu Terapeutyczno-Opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” Dobrzejewice 62, 87-123 Dobrzejewice w wymiarze pełnego etatu

  1. Wymagania, niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. nieposzlakowana opinia;
    5. brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi o których mowa w art.31 ust1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2025r., poz. 1484 t.j.);
    6. posiadanie ukończonej specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2025r., poz.1214 t.j.);
    7. co najmniej 5 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku o którym mowa w ogłoszeniu, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej;
    8. posiadanie wykształcenia wyższego w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce;
    9. znajomość przepisów o samorządzie powiatowym i samorządzie gminnym;
    10. znajomość ustaw i rozporządzeń:
      1. ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do ustawy dotyczących DPS w szczególności rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej, 
      2. ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego, i aktów wykonawczych do ustawy dotyczących funkcjonowania DPS
      3. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
      4. Kodeksu Pracy, a w szczególności przepisy regulujące czas pracy pracowników;
      5. Kodeksu Postepowania Administracyjnego.
    11. Posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku pracy.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Posiada co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kierowniczym, zgodny z zakresem wykonywanych zadań.
    2. Posiada wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, pielęgniarki, ratownika medycznego.
    3. Posiada wykształcenie podyplomowe, kursy, szkolenia w obszarze pomocy społecznej.
    4. Umiejętność kierowania zespołem.
    5. Łatwość nawiązywania kontaktów z osobami niepełnosprawnymi w podeszłym wieku i przewlekle somatycznie chorymi.
    6. Kreatywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów związanych z opieką nad osobami w podeszłym wieku.
    7. Umiejętność podejmowania decyzji.
    8. Wysoka motywacja do pracy i umiejętności interpersonalne.
    9. Biegła znajomość obsługi komputera.
    10. Rzetelne przestrzeganie zasad etyki zawodowej, uczciwość, sumienność, wyrozumiałość i życzliwość w stosunku do mieszkańców, rodzin mieszkańców i osób odwiedzających Dom oraz personelu.
    11. Dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność sumienność.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie pracy podległego personelu, przestrzeganie dyscypliny pracy.
    2. Zastępstwo Dyrektora podczas jego nieobecności w pracy.
    3. Ustalanie godzin i harmonogramów pracy oraz planów urlopów podległych pracowników.
    4. Wyznaczanie zastępstw w czasie urlopów i choroby podległego personelu.
    5. Nadzorowanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji m.in.: indywidualnego planu wsparcia mieszkańca oraz czasu pracy pracowników we współpracy z CUW.
    6. Opracowywanie procedur postępowania w DPS w porozumieniu z Dyrektorem.
    7. Monitorowanie sytuacji socjalnej mieszkańca i jego otoczenia.
    8. Kontrolowanie terminowości przeprowadzania wywiadów środowiskowych i udzielania odpowiedzi na pisma urzędowe.
    9. Pobieranie sprzętu, materiałów, potrzebnych do funkcjonowania Domu oraz prowadzenie w tym zakresie dokumentacji. Przygotowanie do kasacji zużytego lub zniszczonego sprzętu.
    10. Kontrolowanie, przestrzeganie przepisów bhp, p/poż, HACCP oraz innych procedur funkcjonujących w DPS.
    11. Zabezpieczenie mienia Domu przed kradzieżą, zniszczeniem, pożarem.
    12. Uczestniczenie w szkoleniach oraz podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
    13. Czuwanie nad właściwą współpracą podległych pracowników Domu oraz współpraca z kierownikami innych działów.
    14. Przygotowanie i opracowywanie w porozumieniu z Dyrektorem Domu zakresu czynności dla podległych pracowników.
    15. Kierownik działu Terapeutyczno- Opiekuńczego odpowiada za całokształt pracy podległego personelu w tym za terminowość wykonywanych zadań.
    16. Kierownik działu przedkłada Dyrektorowi Domu wnioski w sprawie obsady stanowisk, przesunięć, awansów oraz przyznawania nagród i wymierzania kar.
    17. Przyjmowanie i rozpatrywanie bieżących skarg.
    18. Udział w programie indywidualnego planu wsparcia mieszkańca w charakterze pracownika pierwszego kontaktu; udział w spotkaniach zespołu terapeutycznego, prowadzenie dokumentacji i kontrola realizacji zaleceń zespołu. 
    19. Kierownik działu Terapeutyczno- Opiekuńczego odpowiada za mienie zakładu i należyte wykorzystywanie materiałów i urządzeń które jest w dyspozycji działu.
    20. Sporządzanie zapotrzebowania i pobieranie sprzętu oraz materiałów do pracy podległego personelu.
    21. Przygotowanie planu szkoleń dla pracowników działu Terapeutyczno- Opiekuńczego.
  4. Zakres odpowiedzialności
    1. Porządkowa określona przepisami Regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach.
    2. Materialna, na zasadach określonych przepisami Kodeksu Pracy, za szkody wyrządzone wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków pracowniczych oraz za powierzone mienie.
    3. Dyscyplinarna w przypadku ciężkiego naruszenia podstawowych obowiązków pracowniczych, a w szczególności stwierdzenia przetwarzania danych osobowych, gdy ich przetwarzanie nie jest dopuszczone, przetwarzania danych osobowych, do których przetwarzania nie jest się uprawnionym, udostępniania lub umożliwienia dostępu osobom nieuprawnionych do danych.
    4. Z zakresu dyscypliny finansów publicznych określonych przepisami ustawy o finansach publicznych oraz ustawy prawo zamówień publicznych.
    5. Z zakresu naruszenia obowiązku udostępniania informacji publicznej określona ustawa o dostępie do informacji publicznej.
    6. W przypadku nieobecności dyrektora DPS, za całokształt działalności Domu. 
  5. Warunki pracy
    1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, jeden etat w budynku DPS, Dobrzejewice 62.
    2. Stanowisko pracy wyposażone w komputer zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. 
    3. Budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich oraz wyposażony w windę osobową.
  6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
  7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys (CV)
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    4. dokumenty poświadczające posiadane uprawnienia,
    5. dokumenty poświadczające wymagany staż pracy, w tym na stanowisku kierowniczym,
    6. kserokopie dotychczasowych świadectw pracy,
    7. dokumenty poświadczające spełnienia wymogu art. 122 ustawy o pomocy społecznej,
    8. oświadczenia kandydata dotyczące spełnienia wymagań niezbędnych, określonych w ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,11 ogłoszenia: 
    9. kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności w przypadku składania aplikacji kandydata który zamierza korzystać z uprawnień o których mowa w art. 13a. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. 
    10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    11. oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych.
  8. Dodatkowe dokumenty
    Poświadczenia, zaświadczenia, certyfikaty, rekomendacje, itp. posiadanych przez kandydata innych kwalifikacji, uprawnień i umiejętności w zakresie zgodnym z opisem stanowiska pracy.
  9. Termin i miejsce składania dokumentów:
    1. Termin składania dokumentów: 5 grudnia 2025 r. do godz. 14:00.
    2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na urzędnicze stanowisko pracy w Domu Pomocy Społecznej ”Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach – Kierownik Działu Opiekuńczo- Terapeutycznego”
    3. Dokumenty można złożyć osobiście w Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach w sekretariacie Domu lub przesłać pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach 62, 87-123 Dobrzejewice (decyduje data wpływu do Sekretariatu Domu) 
  10. Inne informacje:
    Dokumenty, które wpłyną do DPS Dobrzejewice po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Oferty kandydatów, którzy nie spełnia wymogów niezbędnych i formalnych w zakresie kompletności dokumentacji zostaną odrzucone.
    Tryb przeprowadzenia naboru ustalony jest w Zarządzeniu nr 05/15 Dyrektora Domu Pomocy społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach z dnia 15 czerwca 2015 roku w sprawie naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach.
  11. Klauzula informacyjna
    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r) informuje, iż;
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach 62, 87-123 Dobrzejewice reprezentowany przez Dyrektora.
      Inspektor Ochrony Danych: „ Centrum Wsparcia Samorządu i Biznesu” Hanna Anzel – e-mail: iod@dpsdobrzejewice.pl
    2. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
    3. Dane zbierane są na podstawie przepisu prawa – ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2025r., poz. 277 t.j.)- w szczególności art. 22 § 1 oraz art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz.1135 t.j.).
    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą członkowie komisji do spraw naboru.
    5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do osiągnięcia celu przetwarzania.
    6. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora do dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
    7. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, osoba ma prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    8. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny oraz prawo udzielenia pisemnej odpowiedzi tylko na oferty, które po weryfikacji formalnej zostaną zakwalifikowane do II etapu konkursu.

Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń DPS - zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2024, poz. 1135 t.j.). Informacja o wynikach naboru zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Alfred Józefiak
  • Data wytworzenia 2025-11-20
  • Opublikował Marzena Pietruszyńska
  • Data publikacji 2025-11-21 08:36
  • Ogłoszenie o naborze nr 1/2025 z dnia 20 listopada 2025 roku (PDF)
    (dodano: 2025-11-21 08:35)

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Alfred Józefiak
  • Data wytworzenia 2025-11-20
  • Opublikował Marzena Pietruszyńska
  • Data publikacji 2025-11-21 08:36
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-11-22 13:33:06
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net