BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

  • STAROSTWO POWIATOWE »
  • Jak załatwić sprawę w Urzędzie »
  • Wydanie wtórnika licencji /zezwolenia /wypisu »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Karta Informacyjna SP-131

  1. Nazwa procedury:
    Wydanie wtórnika licencji / zezwolenia / wypisu
  2. Nazwa Wydziału:
    Wydział Komunikacji i Transportu
  3. Podstawa prawna:
    • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym 
    • Obwieszczenie Ministra Infrastruktury z dnia 10 czerwca 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych
  4. Wymagane dokumenty:
    • Wniosek o wydanie wtórnika,
      Załączniki:
      1. oświadczenie uzasadniające wniosek,
      2. dowód uiszczenia opłaty za wydanie wtórnika,
      3. pełnomocnictwo (tylko gdy strona działa przez ustawowego lub statutowego przedstawiciela)
  5. Opłaty:
    • Opłata administracyjna za wydanie wtórnika licencji:
      • Z przyczyny zależnej od przedsiębiorcy: 25% opłaty za wydanie licencji
      • Z przyczyny niezależnej od przedsiębiorcy: 10% opłaty za wydanie licencji
    • Opłata administracyjna za wydanie wtórnika zezwolenia:
      • Z przyczyny zależnej od przedsiębiorcy: 25% opłaty za wydanie zezwolenia
      • Z przyczyny niezależnej od przedsiębiorcy: 10% opłaty za wydanie zezwolenia
    • Opłata administracyjna za wydanie wtórnika wypisu:
      • Z przyczyny zależnej od przedsiębiorcy: 1% opłaty za wydanie licencji / zezwolenia
      • Z przyczyny niezależnej od przedsiębiorcy: 1% opłaty za wydanie licencji / zezwolenia
        Opłatę uiszcza się w kasie Starostwa (gotówka, karta płatnicza)lub na konto bankowe 40 1090 1128 0000 0001 5139 4498.
    • Opłata skarbowa za udzielenie pełnomocnictwa – 17zł (nie dotyczy gdy pełnomocnik pozostaje w stosunku pokrewieństwa: współmałżonek/a, rodzic/ dziecko/ rodzeństwo).
      Opłatę uiszcza się w kasie Starostwa (tylko gotówką)lub na konto bankowe
      nr konta 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799
  6. Termin załatwienia sprawy:
    Termin załatwienia sprawy do 30 dni od daty wpływu dokumentów do Wydziału Komunikacji.
  7. Jednostka prowadząca sprawę:
    Wydział Komunikacji i Transportu
    tel. 56 662 89 11, e-mail: transport@powiattorunski.pl
    pokój nr 126, I piętro
  8. Tryb odwoławczy:
    Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Starosty Toruńskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
  9. Dodatkowe informacje:
    - brak
  10. Formularze do pobrania:
    Druki formularzy do pobrania poniżej.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMilena Madurajska
  • Data wytworzenia2021-03-11
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2021-03-24 14:12
  • Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
  • Ostatnia modyfikacja2024-11-04 14:21

Rejestr zmian

  • zmieniono 2024-11-04 14:21 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści karty informacyjnej.
  • Wniosek o wydanie wtórnika (DOCX)
    (dodano: 2021-03-24 14:10)

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMilena Madurajska
  • Data wytworzenia2021-03-11
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2021-03-24 14:12
  • Oświadczenie (DOCX)
    (dodano: 2021-03-24 14:11)

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMilena Madurajska
  • Data wytworzenia2021-03-11
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2021-03-24 14:12
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-02 00:02:03
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net