BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

  • STAROSTWO POWIATOWE »
  • Jak załatwić sprawę w Urzędzie »
  • Zmiana danych w dokumencie rejestracyjnym jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Karta informacyjna SP-140

  1. Nazwa procedury:
    Zmiana danych w dokumencie rejestracyjnym jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m
  2. Nazwa Wydziału:
    Wydział Środowiska
  3. Podstawa prawna: 
    • Ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m 
    • Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 7 lutego 2020 r. w sprawie wysokości opłat związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.
  4. Wymagane dokumenty: 
    • wniosek podpisany przez właściciela,
    • jeżeli jednostka pływająca jest przedmiotem współwłasności, wniosek może złożyć każdy z współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo do działania w imieniu pozostałych współwłaścicieli.
  5. Opłaty:
    • 80 zł
      Numer rachunku bankowego Powiatu Toruńskiego:
      91 1090 1128 0000 0001 5139 4356
  6. Termin załatwienia sprawy: 
    Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie trzydziestu dni (w przypadku kompletnego wniosku).
  7. Jednostka prowadząca sprawę:
    Wydział Środowiska
    I piętro, pokój 158, tel. 56 662 88 56
  8. Tryb odwoławczy: 
    • Minister właściwy do gospodarki morskiej - w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach morskich albo na wodach morskich i śródlądowych
    • Minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej - w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach śródlądowych.
  9. Dodatkowe informacje: 
    • Wnioski mogą być składane bezpośrednio przez konto interesanta w Systemie REJA 24 (kliknij). 
    • Rejestr prowadzony jest w systemie teleinformatycznym.
    • Do internetowego złożenia wniosku niezbędne jest posiadanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego.
    • W przypadku konieczności złożenia wniosku w formie papierowej, należy skontaktować się z pracownikiem pod ww. numer telefonu w celu umówienia wizyty w tut. urzędzie.
  10. Formularze do pobrania: 
    • Wniosek o zmianę danych jednostki – druk wniosku do pobrania znajduje się poniżej

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMagdalena Nitka
  • Data wytworzenia2022-09-08
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2022-09-25 00:01
  • Wniosek o zmianę danych jednostki (PDF)
    (dodano: 2024-03-13 08:29)

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMagdalena Nitka
  • Data wytworzenia2024-03-12
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2024-03-13 08:29
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-01 23:43:59
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net