BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU
- STAROSTWO POWIATOWE »
- Jak załatwić sprawę w Urzędzie »
- Zawiadomienie o zbyciu jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109
Karta informacyjna SP-143
- Nazwa procedury:
Zawiadomienie o zbyciu jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m
- Nazwa Wydziału:
Wydział Środowiska
- Podstawa prawna:
- Wymagane dokumenty:
- wniosek podpisany przez właściciela,
- jeżeli jednostka pływająca jest przedmiotem współwłasności, wniosek może złożyć każdy z współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo do działania w imieniu pozostałych współwłaścicieli.
- Opłaty:
Nie dotyczy
- Termin załatwienia sprawy:
Nie dotyczy
- Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Środowiska
I piętro, pokój 158, tel. 56 662 88 56
- Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy
- Dodatkowe informacje:
- Zawiadomienie może być złożone bezpośrednio przez konto interesanta w Systemie REJA 24.
- Rejestr prowadzony jest w systemie teleinformatycznym.
- Do internetowego złożenia wniosku niezbędne jest posiadanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego.
- Formularze do pobrania:
Druk zawiadomienia do pobrania poniżej.
autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Nitka
data wytworzenia: 2020-08-21
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2020-08-24 12:55
zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
ostatnia modyfikacja: 2021-09-08 12:30
Rejestr zmian
- zmieniono 2021-09-08 12:30 przez Marzena Pietruszyńska: Zmiana formularza wniosku
Stronę wygenerowano: 2024-04-28 01:15:32
Strona wygenerowana z systemu bip.net