BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU
- STAROSTWO POWIATOWE »
- Jak załatwić sprawę w Urzędzie »
- Zawiadomienie o nabyciu jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109
Karta informacyjna SP-144
- Nazwa procedury:
Zawiadomienie o nabyciu jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m
- Nazwa Wydziału:
Wydział Środowiska
- Podstawa prawna:
- Wymagane dokumenty:
- wniosek podpisany przez właściciela,
- jeżeli jednostka pływająca jest przedmiotem współwłasności, wniosek może złożyć każdy z współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo do działania w imieniu pozostałych współwłaścicieli.
- Opłaty:
Nie dotyczy
- Termin załatwienia sprawy:
Nie dotyczy
- Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Środowiska
I piętro, pokój 158, tel. 56 662 88 56
- Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy
- Dodatkowe informacje:
- Zawiadomienie może być złożone bezpośrednio przez konto interesanta w Systemie REJA 24.
- Rejestr prowadzony jest w systemie teleinformatycznym.
- Do internetowego złożenia wniosku niezbędne jest posiadanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego.
- Formularze do pobrania:
Druk zawiadomienia do pobrania poniżej.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMagdalena Nitka
- Data wytworzenia2020-08-21
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2020-08-24 13:02
- Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
- Ostatnia modyfikacja2021-09-08 12:52
Rejestr zmian
- zmieniono 2021-09-08 12:52 przez Marzena Pietruszyńska: Zmiana formularza wniosku
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMagdalena Nitka
- Data wytworzenia2024-12-12
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2024-12-16 10:23
Stronę wygenerowano: 2024-12-22 03:22:03
Strona wygenerowana z systemu bip.net