BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU
- STAROSTWO POWIATOWE »
- Jak załatwić sprawę w Urzędzie »
- Postępowanie w zakresie praw konsumenckich »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109
Karta informacyjna SP-064
- Nazwa procedury:
Postępowanie w zakresie praw konsumenckich
- Nazwa Wydziału:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Toruniu
- Podstawa prawna:
- Wymagane dokumenty:
- wniosek o udzielenie pomocy w zakresie praw konsumenckich
- dowód zakupu towaru/usługi oraz wszelkie dokumenty związane ze zgłaszanym problemem – kserokopie
- Opłaty: Brak
- Termin załatwienia sprawy:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów obsługuje mieszkańców gmin z terenu Powiatu (Gm. Chełmża, M. Chełmża, Gm. Czernikowo, Gm. Lubicz, Gm. Łubianka, Gm. Łysomice, Gm. Obrowo, Gm. Wlk. Nieszawka, Gm. Zławieś Wielka).
- Interwencja – Rzecznik na podstawie złożonego wniosku i dołączonych dokumentów występuje pisemnie do sprzedawcy proponując polubowne zakończenie sporu zgodnie z przepisami regulującymi sprzedaż konsumencką.
- Porada – na podstawie przedstawionego problemu (telefonicznie, osobiście, pocztą elektroniczną) Rzecznik informuje z jakich uprawnień może skorzystać Konsument i jakie obowiązki na nim ciążą.
Wszystkie sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki.
- Jednostka prowadząca sprawę:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
tel. 56 662 88 11
e-mail: konsumenci@powiattorunski.pl
I piętro, pokój nr 112
- Tryb odwoławczy: Brak
- Dodatkowe informacje:
Godziny przyjęć konsumentów:
- Poniedziałki od 7:30 do 14:30
- Wtorki od 7:30 do 15:30
- Środy biuro nieczynne
- Czwartki od 7:30 do 15:30
- Piątki od 7:30 do 14:30
Wniosek o udzielenie pomocy w zakresie praw konsumenckich można składać w biurze osobiście, listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (patrz pkt 7).
- Formularze do pobrania:
- Wniosek o udzielenie pomocy w zakresie praw konsumenckich (z klauzulą informacyjną)– druk do pobrania poniżej.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćEwelina Lewandowska
- Data wytworzenia2022-02-09
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2018-06-04 14:06
- Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
- Ostatnia modyfikacja2024-11-28 11:58
Rejestr zmian
- zmieniono 2018-06-04 14:29 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja podstawy prawnej.
- zmieniono 2019-01-28 13:06 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja godzin przyjęć konsumentów oraz wniosku o udzielenie pomocy.
- zmieniono 2019-05-06 10:12 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja karty informacyjnej i wniosku do pobrania.
- zmieniono 2019-12-13 13:20 przez Marzena Pietruszyńska: Zaktualizowano "Wniosek o udzielenie pomocy" i klauzulę informacyjną
- zmieniono 2020-05-19 12:21 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja linku do ustawy o prawach konsumenta. Aktualizacja danych teleadresowych.
- zmieniono 2022-03-10 08:40 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja karty
- zmieniono 2023-05-16 11:58 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja karty w punkcie 9. (godziny przyjęć).
- zmieniono 2024-02-29 13:59 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja godzin przyjęć konsumentów.
- zmieniono 2024-11-28 11:58 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja godzin przyjęć konsumentów i klauuli informacyjnej.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćEwelina Lewandowska
- Data wytworzenia2024-11-28
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2024-11-28 11:59
Stronę wygenerowano: 2024-12-22 03:07:17
Strona wygenerowana z systemu bip.net