BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE »
- ARCHIWUM OGŁOSZEŃ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101
Ogłoszenie o zamówieniu nr 149
ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr OR.272.2.19.2019
Powiat Toruński reprezentowany przez Zarząd Powiatu
z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Dostawa papieru kserograficznego
Informacje o zamówieniu:
- Rodzaj zamówienia: dostawa.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są dostawy papieru kserograficznego do Starostwa Powiatowego w Toruniu, tj.:
a. papier kserograficzny A4 i A3 gramatura 80 g/m2,
b. papiery do kserokopiarek technicznych i ploterów,
c. papier satynowy A4, gramatura 200g/m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia.
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert: cena – 100%.
Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
W kryterium cena oferty: Cena oferty (C) – oferta z najniższą łączną ceną brutto otrzyma max. liczbę 100 pkt. x waga kryterium (100%). Oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru:
C=(Cmin / Cb) x 100 x 100%
gdzie:
C – łączna ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „cena oferty”
C min – najniższa cena spośród badanych ofert
C b – cena badanej oferty
100 – współczynnik stały
100% - waga procentowa kryterium
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
- Termin realizacji zamówienia ze wskazaniem terminów odbiorów/dostaw częściowych: od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.
- Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający:
- formularz oferty,
- formularz cenowy.
- Termin składania ofert: 22.11.2019 do godz. 10:00.
- Miejsce składania ofert: pokój nr 100, I piętro, ul. Towarowa 4-6, Toruń.
- Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji: Natalia Żochowska n.zochowska@powiattorunski.pl
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione, w przypadku gdy:
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
- nie złożono żadnej ważnej oferty.
Ofertę należy złożyć: w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako, „Oferta na zamówienie realizowane w trybie analizy rynku na zadanie pn.: „Dostawa papieru kserograficznego”. Ponadto należy wpisać nazwę (firmę) wykonawcy i adres jego siedziby.
Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.
autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowska
data wytworzenia: 2019-11-15
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2019-11-15 08:51
autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowska
data wytworzenia: 2019-11-15
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2019-11-15 08:51
Wyjaśnienie treści SIWZ
autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowska
data wytworzenia: 2019-11-19
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2019-11-19 09:32
Informacja o wyniku postępowania
autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowska
data wytworzenia: 2019-11-26
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2019-11-26 13:56
Stronę wygenerowano: 2024-04-27 13:45:20
Strona wygenerowana z systemu bip.net