Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Inspektor ds. nadzoru merytorycznego oświaty i kultury
Ogłoszenie nr 13/2019
Starosta Toruński
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. nadzoru merytorycznego oświaty i kultury
w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej 5-letni staż pracy, tym 3 lata na stanowisku w administracji publicznej związanym z oświatą lub w jednostce oświatowej.
- Wymagania dodatkowe:
- studia podyplomowe na kierunku administracja, ekonomia, zarządzanie oświatą,
- znajomość przepisów prawa z zakresu oświaty i funkcjonowania administracji samorządowej: ustawa o systemie oświaty, ustawa Prawo oświatowe, ustawa o finansowaniu zadań oświatowych, ustawa karta nauczyciela, ustawa o systemie informacji oświatowej oraz przepisów wykonawczych dotyczących prawa oświatowego, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawa o samorządzie powiatowym;
- umiejętność interpretowania przepisów prawa i ich wykorzystanie w praktyce,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie: oprogramowania Microsoft Office, Internetu, poczty elektronicznej.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Bieżący nadzór nad prawidłową realizacją zadań przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych (bieżąca obsługa jednostek);
- Tworzenie warunków organizacyjnych funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, w tym przygotowywanie stosownych projektów uchwał Rady i Zarządu Powiatu w sprawach oświatowych;
- Prowadzenie spraw związanych z arkuszami organizacyjnymi szkół i placówek oświatowych;
- Opracowanie informacji o realizacji zadań oświatowych;
- Przygotowywanie i organizowanie konkursów na stanowisko dyrektora szkół i placówek oświatowych;
- Dokonywanie oceny pracy dyrektorów szkół i placówek oświatowych;
- Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród i odznaczeń, w tym opracowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia dla dyrektorów i nauczycieli szkół i placówek oświatowych;
- Prowadzenie spraw związanych z regulaminem wynagradzania nauczycieli;
- Prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli;
- Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem nauczycielom doradztwa metodycznego i doskonalenia zawodowego;
- Prowadzenie spraw związanych z Systemem Informacji Oświatowej;
- Prowadzenie spraw dotyczących Ewidencji niepublicznych szkół i placówek oświatowych;
- Prowadzenie Powiatowego Funduszu Stypendialnego;
- Prowadzenie spraw dotyczących kierowania dzieci i młodzieży do kształcenia specjalnego oraz do specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych;
- Prowadzenie spraw związanych z kierowaniem uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych i Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii;
- Przygotowanie analiz i opracowań statystycznych i merytorycznych dotyczących jednostek oświatowych;
- Organizowanie uroczystości oświatowych;
- Organizacja imprez i konkursów powiatowych w zakresie kultury, w tym we współpracy z Powiatową i Miejską Biblioteką Publiczną w Chełmży,
- Współpraca z organem nadzoru pedagogicznego i innymi organizacjami i instytucjami w zakresie funkcjonowania powiatowych jednostek oświatowych;
- Realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa oświatowego.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
- miejscem pracy jest Starostwo Powiatowe w Toruniu - Wydział Edukacji i Spraw Społecznych, ul. Towarowa 4-6,
- praca o charakterze biurowym,
- praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
- praca wymaga współpracy z jednostkami organizacyjnymi powiatu toruńskiego oraz instytucjami, organizacjami i innymi podmiotami zewnętrznymi,
- praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7:30-15:30, wtorek 7:30-16:30, piątek w godz. 7:30-14:30,
- wymiar czasu pracy – 1 etat.
- Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumienie przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu wyniósł mniej niż 6%. - Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści:
„Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko inspektora ds. nadzoru merytorycznego oświaty i kultury” w terminie do 9 września 2019 r. do godz. 15.30.
- W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Toruniu, ul. Towarowej 4-6.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
- Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl.
- Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
- Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
- Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
drukuj (Inspektor ds. nadzoru merytorycznego oświaty i kultury)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2019-08-27
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-08-27 16:13
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2019-10-08 09:56
- Ogłoszenie o naborze - Inspektor ds. nadzoru merytorycznego oświaty i kultury (PDF)(dodano: 2019-08-27 16:13)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2019-08-27
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-08-27 16:13
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Inspektor ds. nadzoru merytorycznego oświaty i kultury
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
Inspektor ds. Nadzoru merytorycznego oświaty i kultury
w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- Cieszyński Jerzy, zam. Głogowo
- Bogdanowicz-Kopeć Brygida, zam. Toruń
- Niewęgłowska Aneta, zam. Toruń
- Błaszczak Małgorzata, zam. Toruń
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2019-09-13
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-09-16 09:35
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2019-09-13
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-09-16 09:35
Informacja o wynikach naboru - Inspektor ds. nadzoru merytorycznego oświaty i kultury w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Inspektora ds. nadzoru merytorycznego oświaty i kultury
w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani BRYGIDA BOGDANOWICZ-KOPEĆ zamieszkała w TORUNIU.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani BRYGIDA BOGDANOWICZ-KOPEĆ z testu uzyskała 32 punkty na 42 punkty możliwe, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 60 punktów na 60 punktów możliwych. Wykazała się dobrą znajomością przepisów z zakresu: ustawa o samorządzie powiatowym, Kpa, prawo oświatowe oraz bardzo dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2019-09-20
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-09-20 14:25