Treść strony
Rejestry i ewidencje w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
- Rejestr zarządzeń Dyrektora,
- Rejestr informacji Dyrektora,
- Rejestr zawartych umów,
- Rejestr umów zlecenia,
- Rejestr skarg i wniosków,
- Rejestr wydanych delegowań i uprawnień zgodny z planem kontroli zarządczej,
- Rejestr wydanych upoważnień pracownika powiatowej jednostki organizacyjnej,
- Rejestr wydanych upoważnień do wykonywania czynności w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych,
- Rejestr wydanych upoważnień w sprawie przetwarzania zbiorów danych osobowych w ramach wykonywanych obowiązków służbowych,
- Rejestr wydanych powołań na Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
- Rejestr wydanych powierzeń obowiązków i odpowiedzialności Głównego Księgowego,
- Rejestr wydanych powierzeń obowiązków i odpowiedzialności z zakresu rachunkowości,
- Rejestr wydanych skierowań na badania lekarskie,
- Rejestr okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych,
- Rejestr wydanych legitymacji szkolnych,
- Rejestr wydanych zaświadczeń uczniowskich,
- Rejestr wydanych zaświadczeń dla słuchaczy,
- Rejestr wydanych indeksów,
- Rejestr złożonych przez rodziców, prawnych opiekunów i uczniów orzeczeń i opinii poradni psychologiczno – pedagogicznych,
- Ewidencja delegacji służbowych,
- Ewidencja wyjść służbowych,
- Ewidencja wyjść prywatnych w godzinach służbowych,
- Ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich odcisków,
- Rejestr zamówień o wartości szacunkowej wyrażonej w złotych równowartości kwoty powyżej 5000 euro a mniejszej niż 30000 euro.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Brzezińska-Pawlakdata wytworzenia: 2015-09-23
- opublikował: Sebastian Marszałkowkidata publikacji: 2015-09-23 11:20
- zmodyfikował: Sebastian Marszałkowkiostatnia modyfikacja: 2019-04-03 08:41
Opis strony
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, ul. Hallera 23, 87-140 Chełmża, tel. (0-56) 675-24-19
Metryka strony
Banery
Dane kontatkowe
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6
87-100 Toruń
tel. +48 56 662 88 88
fax +48 56 662 88 89
e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
epuap: /lt8ks4a58b/skrytka
Godziny przyjęć
poniedziałek: 7.30 - 15.30
wtorek: 7.30 - 16.30
środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30
Konta bankowe
Opłaty za czynności geodezyjne
38 9550 0003 2024 0201 1255 0007
Opłaty komunikacyjne, najem, czynsze itp.
76 9550 0003 2024 0201 1255 0002
Opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów oraz
Powiatowy Zespół ds. Orzekania
o Niepełnosprawności
92 9550 0003 2024 0201 1255 0005
Wadium
22 9550 0003 2024 0201 1255 0004
Opłaty skarbowe
37 1160 2202 0000 0000 8344 0799