Osobą dokonującą zgłoszenia może być osoba fizyczna, która zgłasza lub ujawnia publicznie informacje na temat naruszeń w miejscu pracy. Można zgłaszać informacje dotyczące zaistniałych lub prawdopodobnych naruszeń w Domu Pomocy Społecznej w Wielkiej Nieszawce. Zgłoszenia może dokonać tylko osoba pracująca obecnie lub wcześniej w jednostce, osoba starająca się o pracę w tej organizacji bądź osoba związana w udokumentowanej formie z zadaniami wykonywanymi przez jednostkę. Regulamin umożliwia jawne lub poufne dokonywanie zgłoszeń i zapewnia ochronę osobom zgłaszającym naruszenia. Osoby dokonujące zgłoszenia w złej wierze bądź dokonujące zgłoszenia niepoważnego albo stanowiącego istotne nadużycie nie podlegają ochronie. Zespół ds. zgłaszania naruszeń przyjmuje zgłoszenia od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 15:00 osobiście w siedzibie DPS, w formie listownej na adres Domu Pomocy Społecznej, za pomocą poczty elektronicznej na adres sygnalista@dpsnieszawka.pl bądź telefonicznie pod numerem: ---. Szczegóły dotyczące procedury oraz karta zgłoszenia dostępne są tutaj |