Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

«wrzesień 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl,
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 6628888 e-mail: iod@powiattorunski.pl,
  3. Może Pani/Pan kontaktować się w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych (Dz.U. z 2015 r. poz. 397) tj. prowadzenie postępowań w sprawach odbierania zawiadomień o znalezieniu rzeczy, przyjmowania i przechowywania rzeczy znalezionych oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru.
  5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora, tj. przez okres 5 lat od zakończenia postępowania w sprawach związanych z rzeczami znalezionymi. Za zakończenia postępowania należy uznać wydanie rzeczy osobie uprawnionej do jej odbioru lub przejście rzeczy na własność organu.
  6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
    3. żądania usunięcia danych, gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
      • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
    4. żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
      • osoby te kwestionują prawidłowość danych
      • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
      • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do realizacji obowiązków znalazcy oraz starosty w związku powadzeniem postępowań dot. rzeczy znalezionych.
  9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  10. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą, w przypadku żądania znaleźnego, osoby uprawnione do odbioru rzeczy lub znalazcy.

Metryka

  • opublikował: Paweł Madajski
    data publikacji: 2019-07-12 12:05
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2019-11-13 12:54

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 14443
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2019-11-13 12:54

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji