Rejestry, ewidencje i archiwum
REJESTRY
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr zarządzeń Dyrektora Domu Pomocy Społecznej,
- rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
- rejestr zawartych umów,
EWIDENCJE
- ewidencja mieszkańców,
- ewidencja środków trwałych,
- ewidencja pozostałych środków trwałych,
- ewidencja kartotek płacowych
- ewidencja kontroli,
- ewidencja wyjść prywatnych w godzinach pracy,
- ewidencja wystawionych delegacji służbowych,
- ewidencja pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
ARCHIWUM
Dom Pomocy Społecznej w Browinie, prowadzi składnicę akt, która służy potrzebom jednostki. Zasób składnicy akt stanowią materiały niearchiwalne powstające w związku z działalnością jednostki.
W składnicy akt przechowywane są akta powstające w wyniku bieżącej pracy komórek organizacyjnych Domu, dokumenty osobowe i płacowe pracowników Domu.
Osoba starająca się o wystawienie zaświadczenia, odpisu dokumentu itp. może otrzymać dokument po złożeniu podania (za sporządzenie odpisu itp. nie pobiera się opłat).
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćAnna Woźniak - Margol
- OpublikowałSebastian Słowiński
- Data publikacji2011-08-11 12:09
- Ostatnio zmodyfikowałSebastian Słowiński
- Ostatnia modyfikacja2012-03-30 13:49