Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Koronawirus a usługi, zakupy i ceny - pakiet porad opracowany przez UOKiK
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Centrum Konsumenckiego i na infolinię konsumencką w ostatnim czasie wpływa zwiększona liczba pytań i skarg od konsumentów. Najczęściej dotyczą one odwołanych wyjazdów oraz zawyżonych cen w sklepach.
UOKiK przygotował odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania o prawa konsumenckie w tej nadzwyczajnej sytuacji. Strona uokik.gov.pl i pakiet informacji specjalnie przygotowanych przez ekspertów urzędu to wiarygodne i rzetelne źródło wiedzy.
Odwołane loty i wycieczki, wprowadzające w błąd oferty - porady i odpowiedzi na stronie uokik.gov.pl/koronawirus
Konsumenci mają także możliwość zgłoszenia nieuczciwych cen w sklepach pisząc na adres e-mail: monitoring@uokik.gov.pl
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Pietruszyńskadata wytworzenia: 2020-03-27
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2020-04-02 12:19
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2022-03-16 08:55
Rejestr zmian
- zmieniono 2020-04-02 12:24 przez Marzena Pietruszyńska: Formatowanie tekstu.
- zmieniono 2022-03-16 08:54 przez Marzena Pietruszyńska: Dodano skrót akapitu.
- zmieniono 2022-03-16 08:55 przez Marzena Pietruszyńska: Formatowanie tekstu.