Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dostawa 3 sztuk laptopów wraz z myszą bezprzewodową i torbą na laptopa na potrzeby wykonywania pracy zdalnej przez pracowników Starostwa Powiatowego w Toruniu w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania wirusa COVID-19.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Toruńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 87112181000000,
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska,
tel. 56 662 88 88, e-mail przetargi@powiattorunski.pl, faks 56 662 88 89. Adres strony internetowej (url): https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 3 sztuk laptopów wraz z myszą bezprzewodową i torbą na laptopa na potrzeby wykonywania pracy zdalnej przez pracowników Starostwa Powiatowego w Toruniu w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania wirusa COVID-19.
Numer referencyjny: OR.272.3.2.2021
II 2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II 3) Krótki opis przedmiotu
Dostawa 3 sztuk laptopów wraz z myszą bezprzewodową i torbą na laptopa na potrzeby wykonywania pracy zdalnej przez pracowników Starostwa Powiatowego w Toruniu w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania wirusa COVID-19:
- Laptop Dell Latitude 3510 - i510310U/15,6"FHDAG/SSD256GB/8GB/Intel/W10P/Gwarancja: 5 lat On-Site - 3 szt.
- DELL Mysz Bezprzewodowa WM126 (570-AAMH)- 3 szt.
- Dell Torba na laptopa Essential Briefcase 15 cali (460-BCZV) - 3 szt.
PROCEDURA
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
Zgodnie z Art. 6a ust. 1 Ustawy z dnia 27 listopada 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, zakup zostaje zwolniony z konieczności przeprowadzenia postępowania na podstawi ustawy z dnia 11 września 2019 r., zastosowano procedurę trybu zapytania o cenę.
Szacunkowa wartość zamówienia ustalona została na kwotę:
11 303,00 zł netto
Zapytanie ofertowe wysłano do siedmiu firm: INFOCOMP, TECHSOURCE, AKTIN, COCON Systemy Komputerowe, DELL24.
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2021 r.
2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
COCON Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k.
2) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY
Cena wybranej oferty/wartość umowy:
10 681,95 zł netto
Protokół postępowania w siedzibie Zamawiającego.
Metryka
- opublikował: Klaudia Ośkiewiczdata publikacji: 2021-04-20 15:08
- zmodyfikował: Klaudia Ośkiewiczostatnia modyfikacja: 2021-04-20 15:10