Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Karta informacyjna SP-145
- Nazwa procedury:
Wykreślenie z rejestru jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m - Nazwa Wydziału:
Wydział Środowiska - Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m
- Wymagane dokumenty:
- wniosek podpisany przez właściciela,
- jeżeli jednostka pływająca jest przedmiotem współwłasności, wniosek może złożyć każdy z współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo do działania w imieniu pozostałych współwłaścicieli.
- dokument rejestracyjny.
- Opłaty:
Nie dotyczy - Termin załatwienia sprawy:
14 dni
(w przypadku kompletnego wniosku). - Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Środowiska
I piętro, pokój 158, tel. 56 662 88 56 - Tryb odwoławczy:
- Minister właściwy do gospodarki morskiej - w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach morskich albo na wodach morskich i śródlądowych
- Minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej - w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach śródlądowych.
- Dodatkowe informacje:
- Wnioski mogą być składane bezpośrednio przez konto interesanta w Systemie REJA 24.
- Rejestr prowadzony jest w systemie teleinformatycznym.
- Do internetowego złożenia wniosku niezbędne jest posiadanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego.
- Formularze do pobrania:
Druk wniosku do pobrania poniżej
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Nitkadata wytworzenia: 2020-08-21
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2020-08-24 13:19
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2021-09-08 12:55
- Wniosek o wykreślenie z rejestru (PDF)(dodano: 2021-09-08 12:54)
Opis strony
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 35580
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-03-03 10:20:51