Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
1. Rejestr skarg i wniosków
Jest to rejestr skarg i wniosków, które wpływają bezpośrednio od obywateli lub przekazywane są przez inne instytucje.
Sposób udostępnienia
Powyższy rejestr dostępny jest w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, pokój nr 100C, I piętro, w godzinach pracy Urzędu.
2. Rejestr zarządzeń Starosty
Jest to rejestr zawierający informacje o zarządzeniach Starosty Toruńskiego.
Sposób udostępnienia
Powyższy rejestr dostępny jest w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, pokój nr 100C, I piętro, w godzinach pracy Urzędu.
3. Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
Jest to rejestr zawierający informacje o wydanych upoważnieniach i pełnomocnictwach udzielonych pracownikom Starostwa i kierownikom jednostek organizacyjnych powiatu przez Starostę Toruńskiego.
Sposób udostępnienia
Powyższy rejestr dostępny jest w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, pokój nr 100C, I piętro, w godzinach pracy Urzędu.
4. Rejestr uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu
Rejestry zawierają informacje o uchwałach podjętych przez Radę Powiatu i Zarząd Powiatu Toruńskiego.
Sposób udostępnienia
Powyższe rejestry prowadzi Biuro Rady Powiatu - pokój nr 201, II piętro;
Dostępny jest także w Biuletynie Informacji Publicznej - "Menu przedmiotowe", dział "Prawo lokalne"
5. Rejestr wniosków i opinii Komisji Rady Powiatu
Rejestr zawiera wnioski i opinie podjęte na posiedzeniach Komisji Rady Powiatu.
Sposób udostępnienia
Powyższy rejestr dostępny jest w Biurze Rady Powiatu, pokój nr 201, II piętro, w godzinach pracy Urzędu.
6. Rejestr interpelacji i wniosków radnych
Rejestr zawiera interpelacje i wnioski zgłaszane przez radnych Rady Powiatu.
Sposób udostępnienia
Powyższy rejestr dostępny jest w Biurze Rady Powiatu, pokój nr 201, II piętro, w godzinach pracy Urzędu.
7. Ewidencja stowarzyszeń
Dane zawarte w ewidencji:
- nazwa stowarzyszenia
- adres stowarzyszenia,
- cele stowarzyszenia.
Sposób udostępnienia
Powyższa ewidencja dostępna jest w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, pokój nr 100C, I piętro, w godzinach pracy Urzędu.
Metryka
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2003-07-01 13:55
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2019-04-18 11:17