Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

«październik 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 60

ZAPYTANIE OFERTOWE
W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr DA.252.10.2018

Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Dostawa kserokopiarki i drukarki do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży

Informacje o zamówieniu:

Rodzaj zamówienia: dostawa

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarki i drukarki do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia: zamawiający nie precyzuje warunków udziału.

Kryteria oceny ofert:

Cena – 80%

Termin dostawy – 20%

P = C + T

gdzie:

P – liczba punktów przyznanych badanej ofercie

C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie za kryterium – cena oferty

T – liczba punktów przyznanych badanej ofercie za kryterium – termin dostawy

Informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:

Cena – 80% wagi

Termin dostawy – 20% wagi

Termin składania ofert: do 19 grudnia 2018 r. do godz. 10.00

Miejsce składania ofert: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, ul. gen. J. Hallera 23, 87-140 Chełmża (sekretariat dyrektora). Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.

Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 60)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Kuziemkowska-Zalewska
    data wytworzenia: 2018-12-14
  • opublikował: Anna Stanula
    data publikacji: 2018-12-14 08:34
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2018-12-14 08:39

Informacja o wyniku postępowania Nr DA.252.10.2018

drukuj (Informacja o wyniku postępowania Nr DA.252.10.2018)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Kuziemkowska-Zalewska
    data wytworzenia: 2019-01-19
  • opublikował: Natalia Żochowska
    data publikacji: 2019-01-31 12:57

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 210762
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-07-01 11:49

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji