Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 60
Toruń, dn. 17.07.2017r.
PZD 11.252.2.09.2017
Ogłoszenie o zamówieniu nr 60
Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia pn.:
"Wykonanie remontu w formie nakładki z masy mineralno - bitumicznej
na drodze powiatowej nr 2025C Mała Grzywna - Mirakowo
w km 4+670 do 5+370 na odc. 0,550 mb”
Informacja o zamówieniu:
- Rodzaj zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu w formie nakładki z masy mineralno - bitumicznej na drodze powiatowej nr 2025C Mała Grzywna - Mirakowo w km 4+670 do 5+370 na odc. 0,550 mb- roboty budowlane - Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Zakres wykonania chodnika dł. 550 mb x szer. 5,0 mb + 150 m2 = 2 900 m2:
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją;
- ułożenie nawierzchni z masy mineralno bitumicznej o grubości 4 cm (100 kg/m2)
warunki udziału w postępowaniu: - Wymagania stawiane wykonawcom:
a) Prowadzenie działalności gospodarczej zgodniej z przedmiotem niniejszego zamówienia;
b) Dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za realizację przedmiotu zamówienia tj.
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Oferty będą oceniane wg. Kryterium: cena 100% (ryczałt)
Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
Liczba pkt. Badanej oferty = (C min./C bad) x 100%; przy czym 1% odpowiada 1 pkt., gdzie: C min –najniższa cena spośród złożonych ofert, C Bad – cena oferty badanej .
Oferta winna być złożona zgodnie ze wzorem, na formularzu Zamawiającego załączonym do niniejszego ogłoszenia i warunkami określonymi w w/w dokumencie. - Miejsce i termin realizacji:
Termin pożądany wykonania zamówienia: 15.08.2017r. - Osoby do kontaktu:
Sebastian Kannenberg tel. (056) 66-44-775 (w sprawach proceduralnych)
Henryk Dygasiewicz tel. (056) 66-44-775 (w sprawach warunków technicznych wykonania zamówienia) - Termin na zgłoszenie:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej znakiem postępowania oraz nazwą i adresem wykonawcy do dn. 20.07.2017r. do godz. 15:00 w Powiatowym Zarządzie Dróg w Toruniu, ul. Polna 113. (pok. nr 3) - Warunki wykluczenia:
Zamówienie udzielane przez beneficjenta nie może być udzielone podmiotowy powiązanemu z nim osobowo lub kapitałowo.
Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.
drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 60)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenbergdata wytworzenia: 2017-07-17
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2017-07-18 08:34
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2017-07-18 08:35
Rejestr zmian
- zmieniono 2017-07-18 08:35 przez Marzena Pietruszyńska: Formatowanie tekstu
- Ogłoszenie o zamówieniu nr 60 (PDF)(dodano: 2017-07-18 08:33)
- Formularz oferty (DOCX)(dodano: 2017-07-18 08:33)
- Kosztorys ofertowy (XLSX)(dodano: 2017-07-18 08:33)
- SST ogólne (DOCX)(dodano: 2017-07-18 08:33)
- SST nakładki (DOC)(dodano: 2017-07-18 08:33)
- SST frezowanie (DOC)(dodano: 2017-07-18 08:33)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenbergdata wytworzenia: 2017-07-17
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2017-07-18 08:34
Opis strony
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 885791
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40