Zamówienia publiczne
OR.272.4.13.2018 - przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
„Powiatowi Zawodowcy” RPKP.10.01.03-04-0002/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 641991-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): http://www.powiattorunski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część nr 1
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) p.z.p., a podstawą faktyczną unieważnienia było - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu dla części I |
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część nr 2
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) p.z.p., a podstawą faktyczną unieważnienia było - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu dla części II |
|
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część nr 3
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018 Wartość bez VAT 8234.47
Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Owczarzak EUPOL tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 10640.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10640.73 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10640.73 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Część nr 4
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018 Wartość bez VAT 3377.45
Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Owczarzak EUPOL tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 4339.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4339.44 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4339.44 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Część nr 5
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) p.z.p., a podstawą faktyczną unieważnienia było - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu dla części V |
|
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Część nr 6
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) p.z.p., a podstawą faktyczną unieważnienia było - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu dla części VI |
|
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Metryka
- opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-12-11 13:45