OR.272.4.9.2018 - przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
„EU-geniusz w naukowym labiryncie”, nr RPKP.10.01.02-04-0003/17 i „Powiatowi Zawodowcy” RPKP.10.01.03-04-0002/17 oraz na potrzeby Starostwa Powiatowego w Toruniu.
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiattorunski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
ul. Towarowa 4-6, 87 - 100 Toruń, pokój nr 100, I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu audio – video i oprogramowania
Numer referencyjny: OR.272.4.9.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu audio-video i oprogramowania na potrzeby organizacji zajęć pozalekcyjnych i doposażenie pracowni szkolnych w ramach projektów „EU-geniusz w naukowym labiryncie”, nr RPKP.10.01.02-04-0003/17 i „Powiatowi Zawodowcy” RPKP.10.01.03-04-0002/17 oraz na potrzeby Starostwa Powiatowego w Toruniu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 6 zestawów komputerowych, 3 sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych, 1 drukarki laserowej, 20 jednostek centralnych, 16 projektorów, 7 tablic interaktywnych, 39 laptopów, 216 tabletów, 41 programów Office, 2 dronów, 4 aparatów fotograficznych, 1 kamery cyfrowej, 6 magnetofonów, głośników, mikrofonów. Przedmiot zamówienia podzielony został na 11 części: część I - komputer stacjonarny dla Starostwa Powiatowego w Toruniu; część II - zestawy komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część III - komputery i urządzenie wielofunkcyjne dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część IV - tablice interaktywne i projektory dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część V - tablice interaktywne i projektory dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część VI - sprzęt audio-video dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część VII - drony dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część VIII - oprogramowanie dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część IX - oprogramowanie dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część X - laptopy i tablety dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część XI - laptopy i tablety dla projektu "Powiatowi Zawodowcy". Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, na jedną bądź kilka części.
II.5) Główny kod CPV: 48900000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
30213000-5
|
30230000-0
|
48000000-8
|
30213100-6
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 1b do niniejszej specyfikacji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin realizacji
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA Niniejszym realizujemy obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż: Kto jest administratorem Twoich danych osobowych? Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym jak będą wykorzystane Twoje dane osobowe jest, Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń (dalej „My”, „Zamawiający”). Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres podany wyżej, e-mailowo starostwo@powiattorunski.pl telefonicznie 56/ 662 88 88. Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych? Napisz do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych. Oto jego dane kontaktowe: adres e-mail: iod@powiattorunski.pl adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń Skąd mamy Twoje dane? Otrzymaliśmy je od Ciebie, z treści kierowanych do nas pytań o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także z Twojej oferty. Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez Zamawiającego? Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej z Tobą, w tym do kontaktowania się z Tobą w celu realizacji umowy, jak również w celu archiwizacyjnym. Czy musisz podać nam swoje dane osobowe? Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą: nazwę (firmę) – imię i nazwisko w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną, adres wykonawcy, adres email, imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Ciebie do kontaktu. Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy. Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych niezbędnych danych np. względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne. Jakie masz uprawnienia wobec Zamawiającego w zakresie przetwarzania danych? Gwarantujemy Tobie prawo dostępu do Twoich danych i ich sprostowania, wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Z uprawnień tych możesz skorzystać w odniesieniu do żądania sprostowania danych - zauważysz że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne, lub zostaniesz wezwany przez Zamawiającego do ich sprostowania. Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Komu udostępniamy Twoje dany osobowe? Twoje dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniając usługi płatnicze. Możemy przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe? Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach: dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych, archiwizacyjnych – maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy. Czy przekazujemy Twoje dane do Państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego? Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe automatycznie (w tym profilowanie) w sposób wpływający na Twoje prawa? Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Część 1
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7081,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Część 2
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 30213000-5, 48900000-7, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6159,67
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
3
|
Nazwa:
|
Część 3
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 111420,04
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
4
|
Nazwa:
|
Część 4
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50505,04
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
5
|
Nazwa:
|
Część 5
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16866,57
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
6
|
Nazwa:
|
Część 6
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18770,60
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
7
|
Nazwa:
|
Część 7
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1359,89
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
8
|
Nazwa:
|
Część 8
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8234,47
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
9
|
Nazwa:
|
Część 9
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3377,45
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
10
|
Nazwa:
|
Część 10
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 147932,03
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
11
|
Nazwa:
|
Część 11
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 35325,11
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-08-30 10:21
- zmodyfikował: Anna Stanulaostatnia modyfikacja: 2018-08-30 13:58
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia (DOC)398kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-08-30 10:24
- formularz oferty (XLSX)75.16kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-08-30 10:24
- Specyfikacja techniczna (DOTX)169.52kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-08-30 10:24
- test procesora (PDF)179.39kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-08-30 14:01
- test procesora (PDF)189.23kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-08-30 14:01
- test procesora (PDF)162.32kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-08-30 14:01
- test procesora (PDF)111.78kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-08-30 14:01
- test procesora (PDF)151.89kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-08-30 14:02
-
Zamawiający wymaga tablicy interaktywnej opisanej w specyfikacji technicznej w części IV w punkcie III posiadającej przekątną całkowitą 83” oraz przekątną powierzchni roboczej 80”. Czy zamawiający dopuści tablice o przekątnej powierzchni roboczej 79”? Takie rozwiązanie pozwoli na dopasowanie większej ilości sprzętu spełniającego minimalne wymagania zamawiającego oraz nie wpłynie rażąco na funkcjonowanie zestawu tablicy z projektorem.
-
Zamawiający wymaga tablicy interaktywnej opisanej w specyfikacji technicznej w części IV w punkcie VI posiadającej przekątną całkowitą 105” oraz inteligentną półkę na pisaki. Rozwiązanie typu inteligentna półka na pisaki bardzo często zawodzi na etapie połączenia półki z tablicą i późniejszej poprawnej komunikacji z komputerem i oprogramowaniem, natomiast kolory pisaków, można zmieniać za pomocą pasków skrótów, których wymaga zamawiający, analogicznie można postępować z gumką, gdzie nie jest konieczny kolejny obiekt uruchamiający funkcje gumki, lecz wystarczy naciśnięcie funkcji gumki na pasku skrótów. Czy zamawiający dopuści tablice interaktywną posiadającą tradycyjną, nieaktywną półkę na pisaki z rozwiązaniem równoważnym, tj. paski skrótów, po bokach tablicy z funkcjami zastępującymi inteligentną półkę na pisaki?
-
Zamawiający wymaga tablic interaktywnych opisanych w specyfikacji technicznej w części IV w punkcie IV oraz punkcie VI o powierzchni całkowitej 95” oraz 105”. Pragnę zaznaczyć, iż tablice o takich rozmiarach mocno negatywnie wpłyną na ergonomię pracy. Zważając na zasięg ramion uczniów oraz nauczycieli nie zaleca się użytkowania tablic interaktywnych o tak dużych rozmiarach, światło rzucane przez projektor odbijające się od ogromnej powierzchni tablicy sprawi, iż dłuższe korzystanie z tablicy interaktywnej stanie się męczące dla oczu i może negatywnie odbić się na zdrowiu użytkownika. Wobec powyższego, czy Zamawiający dopuści tablice interaktywne o powierzchni całkowitej 84” oraz powierzchni roboczej 79”?
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-04 11:56
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-05 13:52
- wyjaśnienie treści specyfikacji 2 (PDF)486.11kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-05 13:53
- specyfikacja techniczna po modyfikacji (DOCX)168.17kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-05 13:53
ZAWIADOMIENIE
O PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT
Działając na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.) zawiadamia się, że w postępowaniu na zadanie pn.: Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu audio – video i oprogramowania uległy przedłużeniu niżej wymienione terminy:
termin składania ofert upływa dnia 14 09 2018 r. o godzinie 10:00;
otwarcie ofert nastąpi dnia 14 09 2018 r. o godzinie 10:15;
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-10 12:23
- zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert (PDF)136.99kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-10 12:24
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Proszę o odpowiedź na następujące pytania:
- Zamawiający wymaga projektora multimedialnego opisanego w punkcie VII w cz. IV. Pragnę zaznaczyć iż nie istnieje na Polskim rynku rozwiązanie spełniające wszystkie wymagania zamawiającego, aby było możliwe dopasowanie sprzętu spełniającego minimalne wymaganie Zamawiającego konieczne jest zmiana dwóch parametrów, w związku z czym wnoszę o dopuszczenie lampy o mocy 235W, oraz wielkość rzutowanego obrazu na: minimalnie 61,5” maksymalnie 116”(było 58”- 110”).
- Zamawiający wymaga projektora multimedialnego opisanego punkcie IV w cz. IV.
Pragnę zaznaczyć, iż nie istnieje na Polskim rynku rozwiązanie, które spełniało by wszystkie wymagania Zamawiającego. Aby pojawiła się możliwość znalezienia jakiegokolwiek sprzętu spełniającego minimalne wymagania Zamawiającego, konieczna jest zmiana dwóch z parametrów. W związku z czym wnoszę o dopuszczenie projektora multimedialnego nie posiadającego funkcji regulacji ZOOM oraz wielkości wyświetlanego obrazu na od 60” do 100”(tablica w zestawie ma 79”). Przy poprawnym montażu projektora nie jest konieczna żadna regulacja, a w przypadku pomyłki, można regulować uchwytem do projektora.
W związku z powyższymi pytaniami, proszę o przedłużenie terminu składania ofert.
Odpowiedź zamawiającego:
Zamawiający zgadza się na zaproponowane zmiany przez oferenta. Zmianom ulegają zapisy SIWZ w CZ. IV w pkt. IV i VII.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-10 13:07
- wyjaśnienie treści specyfikacji 3 (PDF)257.74kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-10 13:11
- specyfikacja techniczna po modyfikacji (DOCX)168.31kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-10 13:16
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 30/08/2018
Adres strony internetowej (url): http://www.powiattorunski.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.powiattorunski.pl/
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-09-11, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody:
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-09-14, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody:
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-10 14:27
Toruń, dnia 14 września 2018 r.
Numer sprawy OR.272.4.9.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.) informuje się, że w dniu 14 09 2018 r., o godz. 10:15, po otwarciu ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu audio – video i oprogramowania podano do wiadomości następujące informacje dotyczące otwartych ofert:
|
Część |
|
||||||||||
Wykonawca |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
IX |
X |
XI |
|
Onex Group Jakub Hryciuk Al. NMP 34 42-200 Częstochowa |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
3 797,92 zł 7 dni |
- |
- |
|
RYNEK 13 Dorota Krzysiek Jacek Piasecki Sp. j. Pl. Gen. J. Bema 2/9 50-265 Wrocław |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
10 772,34 zł 14 dni |
3 977,82 zł 14 dni |
- |
- |
|
Paweł Owczarzak EUPOL ul. Palinkiewicza 3 63-000 Środa Wielkopolska |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
9 692,40 zł 15 dni |
3 891,72 zł 15 dni |
- |
- |
|
Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak Gorzeszów 19 58-405 Krzeszów |
- |
- |
- |
- |
- |
24 007,14 zł 15 dni |
- |
- |
- |
- |
- |
|
ALLTECH Sp. j. Zdzisław Pająk Artur Pająk ul. Spółdzielcza 33 09-407 Płock |
- |
10 135,16 zł 15 dni |
- |
- |
- |
-- |
- |
10 154,88 zł 15 dni |
4 063,92 zł 15 dni |
119 760 zł 15 dni |
34 840 zł 15 dni |
|
MAK Sp. z o. o. ul. Kozacka 3 87-100 Toruń |
- |
- |
- |
- |
- |
-- |
- |
- |
- |
168 007,70 zł 4 dni |
43 024 zł 4 dni |
|
KOBIS Paweł Wojtanowski ul. Widok 16 33-170 Tuchów |
- |
- |
- |
43 849,50 zł 15 dni |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
COPYBOX Sp. z o. o. ul. Sienkiewicza 14 87-100 Toruń |
- |
- |
- |
53 972,40 zł 15 dni |
16 777,20 zł 15 dni |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Ponadto zamawiający przed otwarciem ofert poinformował obecnych na otwarciu ofert, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwoty:
Część |
Kwota zamiaru |
I |
9 000 |
II |
6 990 |
III |
103 170 |
IV |
67 494 |
V |
16 600 |
VI |
21 369 |
VII |
2 000 |
VIII |
12 100 |
IX |
5 600 |
X |
217 400 |
XI |
42 700 |
Przedstawione po otwarciu ofert informacje zostały odnotowane w protokole postępowania.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-14 12:35
- informacja z otwarcia ofert (PDF)381.61kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-14 12:36
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-09-27 13:27
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
|
Część – Punkty za kryterium cena i termin realizacji zamówienia
|
|||||||||||
Wykonawca
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
VI
|
VII
|
VIII
|
IX
|
X
|
XI
|
|
Onex Group Jakub Hryciuk
Al. NMP 34
42-200 Częstochowa
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
cena 60 pkt + termin 40 pkt = 100 pkt
|
-
|
-
|
|
RYNEK 13 Dorota Krzysiek Jacek Piasecki Sp. j.
Pl. Gen. J. Bema 2/9
50-265 Wrocław
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
53.98 pkt + 40 pkt = 93,98 pkt
|
57,29 pkt + 40 pkt = 97,29 pkt
|
-
|
-
|
|
Paweł Owczarzak EUPOL
ul. Palinkiewicza 3
63-000 Środa Wielkopolska
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
cena 60 pkt + termin 40 pkt = 100 pkt
|
58,55 pkt + 40 pkt = 98,55 pkt
|
-
|
-
|
|
Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Gorzeszów 19
58-405 Krzeszów
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
cena 60 pkt + termin 40 pkt = 100 pkt
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
ALLTECH Sp. j. Zdzisław Pająk Artur Pająk
ul. Spółdzielcza 33
09-407 Płock
|
-
|
cena 60 pkt + termin 40 pkt = 100 pkt
|
-
|
-
|
-
|
--
|
-
|
57,27 pkt + 40 pkt = 97,27 pkt
|
56,07 pkt + 40 pkt = 96,07 pkt
|
cena 60 pkt + termin 40 pkt = 100 pkt
|
cena 60 pkt + termin 40 pkt = 100 pkt
|
|
MAK Sp. z o. o.
ul. Kozacka 3
87-100 Toruń
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
--
|
-
|
-
|
-
|
cena 52,61 pkt + termin 40 pkt = 92,61 pkt
|
cena 59,76 pkt + termin 40 pkt = 99,76 pkt
|
|
KOBIS Paweł Wojtanowski
ul. Widok 16
33-170 Tuchów
|
-
|
-
|
-
|
cena 60 pkt + termin 40 pkt = 100 pkt
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
COPYBOX Sp. z o. o.
ul. Sienkiewicza 14
87-100 Toruń
|
-
|
-
|
-
|
48,75 pkt + 40 = 88.75 pkt
|
cena 60 pkt + termin 40 pkt = 100 pkt
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-02 09:05
- zmodyfikował: Anna Stanulaostatnia modyfikacja: 2018-10-02 09:06
- informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF)550.13kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-02 09:13
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-24 12:54