Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 5
Gronowo, dnia 20 stycznia 2017r.
ZS.KG.334.1.2017.AD
Ogłoszenie o zamówieniu nr 5
Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz
Tel./fax 56/678-41-18, -25, -66
e-mail: szkola@zsgronowo.edu.pl
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie przedmiotu zamówienia
pn.: „Dostawa środków czystości”
o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem (rodzaj zamówienia - dostawa):
Dostawa środków czystości do Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.
Miejsce i termin realizacji zamówienia:
- Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz,
- dostawy w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2017r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest sukcesywna dostawa środków czystości do Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Szacunkowe zapotrzebowanie na środki czystości określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do Ogłoszenia). Ilość ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Ostateczna ilość będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy do magazynu Zespołu Szkół, CKU w Gronowie, w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia za pomocą faksu lub drogą korespondencji elektronicznej.
Osoba do kontaktu:
Agata Dembinska – tel.56/6784118 wew. 356, kom 698665483
Termin na zgłoszenie:
- Ofertę w formie scanu należy przesłać e-mail na adres: m.rycharski@zsgronowo.edu.pl do 2 lutego 2017r do godz. 15:00 z dopiskiem: Oferta na Ogłoszenie nr …….…z dnia ……..…pn.: „Dostawa środków czystości”
- Na ofertę muszą składać się wypełnione scany następujących dokumentów:
a) Formularz oferty (załącznik nr 1 do Ogłoszenia)
b) Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia)
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do wybranego Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego według wzoru – załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
W załączeniu:
1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do Ogłoszenia)
2. Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia)
3. Wzór umowy (załącznik nr 3 do Ogłoszenia)
drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 5)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharskidata wytworzenia: 2017-01-25
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2017-01-25 10:39
- Ogłoszenie o zamówieniu nr 5 (PDF)(dodano: 2017-01-25 10:38)
- Załącznik nr 1 do ogłoszenia (DOCX)(dodano: 2017-01-25 10:38)
- Załącznik nr 2 do ogłoszenia (DOCX)(dodano: 2017-01-25 10:38)
- Załącznik nr 3 do ogłoszenia (DOCX)(dodano: 2017-01-25 10:38)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharskidata wytworzenia: 2017-01-25
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2017-01-25 10:39
Protokół z postępowania o zamówienie nr 5
- Protokół z postępowania o zamówienie nr 5 (PDF)(dodano: 2017-02-07 08:16)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharskidata wytworzenia: 2017-02-06
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2017-02-07 08:16