Rejestry, ewidencje i archiwum
REJESTRY
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr zarządzeń Dyrektora Domu Pomocy Społecznej,
- rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
- rejestr zawartych umów,
EWIDENCJE
- ewidencja mieszkańców,
- ewidencja środków trwałych,
- ewidencja pozostałych środków trwałych,
- ewidencja kartotek płacowych
- ewidencja kontroli,
- ewidencja wyjść prywatnych w godzinach pracy,
- ewidencja wystawionych delegacji służbowych,
- ewidencja pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
ARCHIWUM
Dom Pomocy Społecznej w Browinie, prowadzi składnicę akt, która służy potrzebom jednostki. Zasób składnicy akt stanowią materiały niearchiwalne powstające w związku z działalnością jednostki.
W składnicy akt przechowywane są akta powstające w wyniku bieżącej pracy komórek organizacyjnych Domu, dokumenty osobowe i płacowe pracowników Domu.
Osoba starająca się o wystawienie zaświadczenia, odpisu dokumentu itp. może otrzymać dokument po złożeniu podania (za sporządzenie odpisu itp. nie pobiera się opłat).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Woźniak - Margol
- opublikował: Sebastian Słowińskidata publikacji: 2011-08-11 12:09
- zmodyfikował: Sebastian Słowińskiostatnia modyfikacja: 2012-03-30 13:49
Rejestr zmian
- zmieniono 2012-03-30 13:46 przez Sebastian Słowiński
- zmieniono 2012-03-30 13:49 przez Sebastian Słowiński: Dodano: Rejestry:
- - rejestr skarg i wniosków,
- - rejestr zarządzeń Dyrektora Domu Pomocy Społecznej,
- - rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
- - rejestr zawartych umów,
- Ewidencje:
- - ewidencja mieszkańców,
- - ewidencja środków trwałych,
- - ewidencja pozostałych środków trwałych,
- - ewidencja kartotek płacowych
- - ewidencja kontroli,
- - ewidencja wyjść prywatnych w godzinach pracy,
- - ewidencja wystawionych delegacji służbowych,
- - ewidencja pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych