Elektroniczna Skrzynka Podawcza - Cyfrowy Urząd
- Aby złożyć wniosek drogą elektroniczną za pośrednictwem Cyfrowego Urzędu należy posiadać profil zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
- Po przejściu na stronę CYFROWY URZĄD wybieramy wniosek, który chcemy złożyć i przechodzimy dalej.
- Zapoznajemy się z opisem usługi, następnie wybieramy "Zaloguj się".
- Do wyboru mamy 2 metody logowania: E-mail/Hasło a w przypadku braku konta na portalu Cyfrowy Urząd należy je najpierw zarejestrować lub poprzez ePUAP wykorzystując profil zaufany.
- Następnie wybieramy formularz elektroniczy. Po wypełnieniu wymaganych pól należy dołączyć zeskanowane załączniki – lista wymaganych dokumentów wymieniona jest w opisie usługi.
- Wniosek należy podpisać profilem zaufanym lub własnym certyfikowanym podpisem kwalifikowanym.
- Wniosek jest gotowy do wysłania.
Metryka
- OpublikowałAdministrator - Dorota Wróblewska
- Data publikacji2014-05-28 13:30
- Ostatnio zmodyfikowałAdministrator - Dorota Wróblewska
- Ostatnia modyfikacja2016-07-01 10:21