Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne (załóż konto).
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00) do sekretariatu PZD, przy ul. Polnej 115 w Toruniu na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0,
- Płyta CD-RW.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- Akceptowalne formaty załączników to:
DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP - Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMarcin Wantowski
- Data wytworzenia2017-11-06
- OpublikowałMarcin Wantowski
- Data publikacji2017-11-06 13:47
- Ostatnio zmodyfikowałMarcin Wantowski
- Ostatnia modyfikacja2021-09-09 11:54