Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

«lipiec 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony


Zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy o samorządzie powiatowym zarząd powiatu wykonuje uchwały rady powiatu i zadania powiatu określone przepisami prawa.
Do zadań zarządu powiatu należy w szczególności:

  • przygotowywanie projektów uchwał rady;
  • wykonywanie uchwał rady;
  • opracowywanie programów rozwoju w trybie określonym w przepisach o zasadach prowadzenia polityki rozwoju;
  • gospodarowanie mieniem powiatu;
  • wykonywanie budżetu powiatu;
  • zatrudnianie i zwalnianie kierowników jednostek organizacyjnych powiatu;
  • uchwalanie regulaminu organizacyjnego starostwa powiatowego.

W realizacji zadań zarząd powiatu podlega wyłącznie radzie powiatu. Organizację wewnętrzną oraz tryb pracy zarządu określa statut powiatu, który podlega ogłoszeniu w wojewódzkim dzienniku urzędowym.

Zarząd wykonuje zadania powiatu przy pomocy starostwa powiatowego oraz jednostek organizacyjnych powiatu, w tym powiatowego urzędu pracy.
 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Irena Szewczuk
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2003-06-13 13:39
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2017-03-23 11:36

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.112

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 16405
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-05-15 11:24

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji