Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącczerwiec 2022» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PIGŻY OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

KIEROWNIK DZIAŁU TERAPEUTYCZNO – OPIEKUŃCZEGO 

1. Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):

  1. wykształcenie wyższe medyczne w zakresie pielęgniarstwa lub wyższe pedagogiczne lub inne o podobnym profilu ( m.in. socjologia, pedagogika, psychologia, praca socjalna)
  2. staż pracy: co najmniej 5 lat, w tym 3 lata w jednostkach pomocy społecznej,
  3. nieposzlakowana opinia;
  4. obywatelstwo polskie;
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe (wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):

  1. doświadczenie w pracy w jednostkach z sektora finansów publicznych
  2. znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, o pomocy społecznej, o ochronie zdrowia psychicznego, o zdrowiu publicznym oraz rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej i w sprawie zajęć rehabilitacji społecznej w domach pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
  3. umiejętność organizowania pracy własnej;
  4. punktualność, odpowiedzialność, samodzielność;
  5. dokładność i staranność wykonywania zadań;
  6. umiejętność zarządzania i organizacji pracy personelu;
  7. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu;
  8. znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  9. dodatkowym atutem będzie posiadanie specjalizacji z zakresu „Organizacji pomocy społecznej” oraz praca na podobnym stanowisku.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie działem Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i poleceniami Dyrektora,
  2. przygotowywanie harmonogramów czasu pracy dla podległych pracowników, bieżąca kontrola czasu  pracy  pracowników  oraz  opracowanie  planów  urlopowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,
  3. ustalanie zadań dla poszczególnych stanowisk pracy oraz zakresu obowiązków
    i odpowiedzialności dla podległych pracowników jak również ocena ich pracy,
  4. przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji na określony temat z zakresu działania działu,
  5. opracowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, procedur i instrukcji;
  6. opracowywanie propozycji do projektu budżetu (planowanie dochodów i wydatków związanych z zadaniami realizowanymi przez dział),
  7. organizowanie i realizowanie zadań statutowych Domu w zakresie usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających na poziomie obowiązującego standardu w zakresie i formach wynikających z indywidualnych potrzeb mieszkańców Domu,
  8. organizowanie i nadzór nad zajęciami rehabilitacyjnymi i podnoszącymi sprawność mieszkańców Domu,
  9. organizowanie i nadzór nad zajęciami aktywizującymi mieszkańców Domu w formie terapii zajęciowej, zajęć kulturalno – oświatowych, wycieczek, spotkań integracyjnych itp.,
  10. organizowanie warunków do rozwoju samorządności mieszkańców Domu poprzez utrzymywanie kontaktu z Radą Mieszkańców, udział w spotkaniach społeczności mieszkańców,
  11. kierowaniem i czynny udział w pracach Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,
  12. sprawowanie adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej, a w szczególności terminowej i systematycznej identyfikacji i analizy ryzyka oraz adekwatnej reakcji na ryzyko w obszarze działań kierowanego działu;
  13. współpraca z instytucjami i służbami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania DPS.

4. Warunki pracy:

  1. Praca wykonywana będzie w Domu Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, 87 – 152 Łubianka;
  2. Wymiar etatu: 1;
  3. Czas pracy : 8 – godzinna dobowa  norma   czasu pracy i   przeciętnie   40 - godzinna norma tygodniowa w przeciętnie pięciodniowym  tygodniu pracy;                  
  4. Praca przy komputerze poniżej 4 godzin dziennie;
  5. Stanowisko związane z podejmowaniem decyzji;
  6. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
    o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
  7. Planowany termin zatrudnienia – 02 stycznia 2023r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w DPS w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej nie przekracza 6%.

5. Wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. dokumenty poświadczające wykształcenie – kopie,
  4. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust.1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. 530),
  5. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu),
  6. podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (w załączeniu),
  7. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach – kopie,
  8. dokumenty potwierdzające dotychczasowe doświadczenie zawodowe i posiadany staż pracy – kopie, jeżeli stosunek pracy trwa nadal –zaświadczenie o zatrudnieniu,

UWAGA
Wszystkie składane dokumenty aplikacyjne muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

6. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie  Domu Pomocy Społecznej w Pigży (Sekretariat) lub listownie na adres: Dom Pomocy Społecznej w Pigży,
ul. Szkolna 8, 87 – 152 Łubianka z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: „ Kierownik Działu Terapeutyczno – Opiekuńczego  ” w terminie do dnia 05.12.2022 r., do godz. 12:00.
W przypadku dokumentów przesłanych listownie decyduje data wpływu do DPS.
Dokumenty, które wpłyną do DPS po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane.

7. Informacja o wynikach naboru:

  1. Informacja o osobach spełniających wymogi formalne naboru oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Toruniu (http://bip.powiattorunski.pl).
  2. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona jak w pkt. 1.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 56 / 674 08 00  lub 674 08 01 

drukuj ()

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 28394
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-01-29 11:35:17

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji