Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu nr 49

ZAPYTANIE OFERTOWE
W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr 49/2018

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia:
„Sukcesywna dostawa art. sypkich, przetworów owocowych i warzywnych, tłuszczy i produktów strączkowych ”

Informacje o zamówieniu:

Rodzaj zamówienia: dostawa

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. sypkich, przetworów owocowych i warzywnych, tłuszczy i produktów strączkowych  do stołówki Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Szacunkowe ilości i asortyment produktów określono w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2. Ilości te mogą ulec zmianie. Ostateczna ilość poszczególnych produktów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia i dostarczać przedmiot umowy do magazynu żywnościowego w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie  w sposób sukcesywny w dniu określonym każdorazowo w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia:

Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu

Kryteria oceny ofert:

  • Cena –  80%
  • Czas reakcji na dowiezienie brakujących lub podlegających wymianie produktów –max 10%
  • Termin płatności – max 10%
  • Termin składania ofert: do dnia 10.12.2018r,do godziny 0900

Miejsce składania ofert: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz (sekretariat Dyrektora, pokój nr 205). Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do 15:00

Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 49)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Witkowska
    data wytworzenia: 2018-11-27
  • opublikował: Anna Stanula
    data publikacji: 2018-11-27 13:35
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2018-11-27 14:01

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 410558
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-07-01 11:49:48

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji