Ogłoszenie o naborze
Dyrektor Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: kierownik gospodarczy
Oferta pracy nr 1/2013 z dnia 11.01.2013 r.
Wymagania związane ze stanowiskiem
- niezbędne:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu pracy, przepisów regulujących zasady prowadzenia spraw na stanowisku kierownika gospodarczego,
- umiejętność prawidłowej interpretacji i zastosowania wymaganych przepisów technicznych,
- umiejętność obsługi pakietu Office, w szczególności Excel,
- bardzo dobre zdolności organizacyjne,
- umiejętność pracy w zespole oraz bezkonfliktowego rozwiązywania problemów w środowisku pracy,
- umiejętność sprawnego kierowania zespołem,
- odporność na stres,
- rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność,
- dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,
- komunikatywność,
- kreatywność,
- gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- dokładność, skrupulatność.
Wykształcenie
- niezbędne:
- posiadanie wykształcenia wyższego o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku kierownika gospodarczego i posiadanie 2-letniej praktyki, lub posiadanie wykształcenia średniego i 6-letniej praktyki,
- preferowane kierunki:
- zarządzanie, logistyka, studia inżynierskie; posiadanie uprawnień w zakresie budownictwa, remontów.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- kierowanie zespołem podległych pracowników oraz określanie zadań i odpowiedzialności, a także stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnienie warunków bhp,
- planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynków szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków, urządzeń, dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, przeglądy sprzętu oraz budynków,
- zapewnienie sprawnej obsługi potrzeb transportowych szkoły, internatu i warsztatów,
- prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych,
- przeprowadzanie przetargów,
- prowadzenie dokumentacji,
- realizacja zakupów wyposażenia materialnego szkoły, druków i materiałów kancelaryjnych, a także środków czystości niezbędnych dla bezpiecznego i higienicznego funkcjonowania obiektów, opisywanie faktur,
- wydawanie, ewidencjonowanie i rozliczanie środków czystości i ochrony osobistej pracowników.
- kontrolowanie dyscypliny pracy podległych pracowników, zabezpieczenie zastępstwa w czasie nieobecności podległego pracownika oraz egzekwowanie nałożonych na pracowników obowiązków,
- odpowiedzialność za bieżące, prawidłowe i terminowe wykonywanie prac podległych pracowników;
- informowanie podległych pracowników o obowiązujących przepisach i dostarczanie im materiałów do samokształcenia się;
- wykonywanie poleceń przełożonego, wynikających z bieżących potrzeb,
- kontrolowanie prawidłowego prowadzenia i aktualizowania książek obiektów budowlanych;
- organizowanie i przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych i ochronnych zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;
- przygotowanie i nadzór nad realizacją umów cywilnoprawnych w zakresie prowadzenia spraw na powierzonym stanowisku,
- przygotowywanie wniosków o nałożenie na podległych służbowo pracowników kar porządkowych, nagród,
- współpraca z kadrą kierowniczą i pracownikiem ds. kadr w zakresie prowadzenia spraw pracowniczych.
Warunki pracy na stanowisku
- Stanowisko pracy usytuowane w budynku szkoły na pierwszym piętrze. Brak windy. Wykonywanie pracy również na terenie wokół szkoły, możliwość wyjazdów służbowych.
- Czas pracy – pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- Bezpośredni kontakt z ludźmi, wysiłek umysłowy, odpowiedzialność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dokumenty potwierdzające wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły, dyplom),
- dokumenty potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- inne dodatkowe dokumenty (np.kserokopie zaświadczeń o kursach, szkoleniach).
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).”
Doręczenie aplikacji
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy doręczyć lub przesłać pocztą na adres: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, z dopiskiem „Oferta nr 1/2013 – nabór na stanowisko kierownika gospodarczego”, w terminie 10 dni od dnia opublikowania w BIP Starostwa Powiatowego w Toruniu www.powiattorunski.pl oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół, CKU w Gronowie. Aplikacje, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół, CKU w Gronowie oraz opublikowanie w BIP Starostwa Powiatowego w Toruniu www.powiattorunski.pl przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMarcin Lewandowski
- OpublikowałMarcin Lewandowski
- Data publikacji2013-01-11 15:30
- Ostatnio zmodyfikowałMarcin Lewandowski
- Ostatnia modyfikacja2013-01-11 15:31