Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne (załóż konto).
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7:30-15:30, wtorek w godz. 7:30-16:30, piątek w godz. 7:30-14:30) do kancelarii mieszczącej się w pokoju nr 100, (I piętro) przy ul. Towarowa 4-6 w Toruniu na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0,
- Płyta CD-RW,
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Metryka
- OpublikowałAdministrator - Dorota Wróblewska
- Data publikacji2016-06-30 12:10
- Ostatnio zmodyfikowałAdministrator - Dorota Wróblewska
- Ostatnia modyfikacja2016-07-01 10:23
Rejestr zmian
- zmieniono 2016-06-30 12:11 przez Administrator - Dorota Wróblewska: Formatowanie tekstu
- zmieniono 2016-07-01 10:23 przez Administrator - Dorota Wróblewska: dodano link do ePUPA