Ogłoszenie o zamówieniu nr 13
ZAPYTANIE OFERTOWE
W TRYBIE ROZEZNANIA RYNKU
Nr PZD 11.252.2.7.2018
Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Usługi w zakresie sprzątania pasa drogowego dróg powiatowych
z odpadów komunalnych oraz pozimowego usuwania piasku z jezdni i chodników
na terenie Powiatu Toruńskiego
Informacje o zamówieniu:
- Informacja o współfinansowaniu zamówienia (należy wskazać, czy zamówienie jest finansowane ze środków zagranicznych) – Nie dotyczy
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie sprzątania pasa drogowego z odpadów komunalnych (zadanie nr 1 i nr 2) oraz pozimowego usuwania piasku z nawierzchni chodników i dróg powiatowych (zadanie nr 3) w ilości szacunkowej wskazanej w kosztorysie ofertowym. Przedmiotowe roboty mieć będą charakter jednorazowy w zakresie ilościowym wskazanym przez Zamawiającego w wystawianym zleceniu. Prace należy rozpocząć w terminie 10 dni od odebrania przez Wykonawcę zlecenia, a zakończone nie później niż do dnia wskazanego w ogłoszeniu. Zamawiający zastrzega, iż zakres ilościowy robót może być mniejszy, w zależności od posiadanych środków i potrzeb. Wywiezienie nieczystości na wysypisko, potwierdzone musi być dokumentem przekazania (dot. zad. nr 1 i 2) - Warunki udziału w postępowaniu:
Posiadanie kwalifikacji i doświadczenia, oraz sprzętu do wykonania usług związanych ze sprzątaniem/ posiadanie wykazanie się referencjami w zakresie sprzątania na wartość nie niższą niż 10.000 zł brutto - Sposób oceny spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu/ referencje - Kryteria oceny ofert: najniższa cena
- Sposób obliczania stopnia spełnienia kryteriów oceny oferty:
Najniższa suma cen jednostkowych – maksymalna ilość możliwa do uzyskania 100 pkt. - Opis sposobu mierzenia stopnia spełnienia każdego kryterium oceny oferty:
(Cena minimalna/cena badanej oferty) x 100% = ilość uzyskanych punków - Termin składania ofert: 27.03.2018r.
- Termin realizacji zamówienia: 15.05.2018r.(zad 1 i 2) oraz 27.04.2018r. (zad nr 3)
- Termin dokonywania odbiorów częściowych (jeśli takowe są przewidywane): nie przewidziano
- Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający: protokół/referencje po wykonaniu zamówienia tożsamego z przedmiotem zamówienia
- Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji (imię nazwisko telefon e-mail):
Sebastian Kannenberg, Wojciech Sobótka (56) 66-44-775 pzdtorun@wp.pl - Możliwość i przyczyny unieważnienia zapytania:
Przewiduje się unieważnienie postępowania w przypadku nie spełniania przez potencjalnych wykonawców warunków udziału w postępowaniu, jak również w przypadku braku zabezpieczenia przez Zamawiającego wystarczających środków finansowych ten cel. - Klauzula weryfikacji danych oferenta: (np. Podane przez oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę dane (nr KRS/CEiDG. NIP, status podatnika vat) zostaną zweryfikowane przez zamawiającego przed zawarciem umowy. Stwierdzenie niezgodności tych danych z danymi znajdującymi się w odpowiednich rejestrach stanowią podstawę do odstąpienia od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie oferenta*)
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako „Oferta wykonania zamówienia nr PZD 11.252.2.7.2018 Usługi w zakresie sprzątania pasa drogowego dróg powiatowych z odpadów komunalnych oraz pozimowego usuwania piasku z jezdni i chodników na terenie Powiatu Toruńskiego".
Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.
W załączeniu:
1. formularz oferty
2. Kosztorys ofertowy
drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 13)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćSebastian Kannenberg
- Data wytworzenia2018-03-20
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2018-03-20 15:44
- Ogłoszenie i Formularz oferty (PDF)(dodano: 2018-03-20 15:44)
- Kosztorys ofertowy (DOCX)(dodano: 2018-03-20 15:44)
- Zestawienie powierzchni do sprzątania na rok 2018 (XLSX)(dodano: 2018-03-20 15:44)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćSebastian Kannenberg
- Data wytworzenia2018-03-20
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2018-03-20 15:44
Protokół z postępowania o zamówienie nr 13
- Protokół z postępowania (PZD 11.252.2.7.2018) (PDF)(dodano: 2018-03-28 13:48)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćSebastian Kannenberg
- Data wytworzenia2018-03-28
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2018-03-28 13:48